ب حق این شب عزیز...

خدایا تن همه رو سالم و سلامت کن من و اطرافیانمم روش.

خدایا از کشورمون و مردممون محافظت کن ..

خدایا ب همه ارامش بده 

زندگیا پر از عشق و خوشبختی باشه

غم و از زندگیا ببر ..

گناه بنده هاتو ببخش ..

نظر کن ب همه ...و ب من 

بیمارا هر کجای این دنیا ک هستن حالشون و خوب کن ..

خدایا قربون مهربونیت و پاکیت برم ..

قربون بزرگیت ..قربون بخشنده بودنت ..

نزار از مهربون بودنم فاصله بگیرم ..

میدونی این روزا مامانم حال دلش خوب نیست ..حال دلش و خوب کن ..بهش ارامش بده ..خوشبختی بده ..سلامتی بده 

میدونی این روزا پدرم روبراه نیست ..استرساش و فشار کاریش زیاده ..تو کمکش کن ..دستش و بگیر

جانانم و برای من نگه دار ..مراقبش باش .

کمکش کن ..کاری کن همیشه خوشحالیش و ببینم ..حال خوبشو لبخندشو ..موفقیتشو ..میدونی ک ..اندازه دنیات دوسش دارم 

همه اطرافیانم و دوستا و اشناهام و خوشبخت کن ..و ب ارزوهای خوبشون برسون .

دست همه رو بگیر .. تو مهربون ترینی ...دوست داشتنی ترینی ..

یادته ک چقدر شب تا صبح باهات حرف میزدم ..ستایشت میکردم..

از این میگفتم ک چقدر پشتم ب بودنت گرمه ..چقدر دوستت دارم .. بدبختی زیاد کشیدم ..گریه زیاد کردم ..داغون زیاد شدم ..ولی هنوزم تو خدای خوب منی ..

حالا میخوام واسه خودم دعا کنم

من و با چیزای ناراحت کننده  امتحان نکن ..خواهش میکنم ازت 

دیگه طاقتش و ندارم ......

بلندم کن دستم و بگیر ..کاری کن موفق شم ..

طعم خوشبختی رو بچشم ..

انقدری زیاد عمر کنم ک بتونم دست خیلیا رو بگیرم ..ب خیلیا کمک کنم...دستگیرشون باشم ..

بهم سلامتی بده ..کاری کن از ته دل بخندم ..خیلی وقته اینجوری نخندیدم ..

از نگرانیام و دردام کم کن 

مهربونی و لطفت و ازم دریغ نکن 

محتاج معجزه هاتم ...

توکلم ب خودته ..هر لحظه و هر جا ..تو هر موقعیت 

هر کاری ک میکنم در نظرت دارم ..ک در جهت خوشحالی و رضایت تو باشه نه دلگیریت از من .. 

کسی و ناراحت و دلشکسته نمیکنم ک ی وقت دلت از من نگیره ..

دلت ازم بگیره دلم تاریک میشه ..

خدایا نور امیدت و بتابون ب زندگیم ..نا امیدم نکن از خودت و رحمتت 

دلم گرمه ک همیشه کنارمی

تنهام نزار ...

و شاید ی سری چیزارو نشه اینجا بگم ..

خودت از دل بنده هات خبر داری ..

 

شکرت