جواب چالش

 

ناشناس

سلام بچه ها ....اینم از جواب پیام ها

آتش فشان ایده های من خودتو تخلیه کن 🌋🌋🌋🌋🌋🌋🌋🌋🌋 ایناام مثلا گدازه های ایده هامن😐👇 💥💥💥💥💥💥💥💥

😅😅😅ازدست تو

آخ آخ مدانی چیشده مه رفتـُم دشوری دیدوم شوهر عمم دشوری بید برگشتم😐

آخ آخ کار خوبی کردی😁

آیا احساس میکنی تهنایی؟ آیا احساس بدی داری؟ آیافکرمیکنی همه فراموشت کردن؟ با کرم حلزون پوستی شفاف داشته باشید😎

😂😂😂😂😂گاددد...چ جوری انقدر نمک تو ی نفر جمع شده؟😂

اب پری جون ..بعله..اب پری جون ..بعله..اینجایی جون..بعله..بیا بریم..نمیام..چرا نمیای؟..نمیخوام .. بقیش استغفرالله 😂😂😂😂😂😂😂😂 کیوتی منو خفه نکنه صلوات 😂😂.. #فک کنم معلوم شد کیم 😂😂 میدونم ک همیشه لایق بهترینایی پریسایی..اگ یه وقت خسته شدی بدون دوستات هستن ک حالتو خوب کنن باشه؟ :)♡

💃💃💃💃💃💃انا جونمممممییییییی دیگههه 

الهم صلی ....😂😂😂قربونت برم مرسیییی تو ام لایق بهترینایی. باشه 😍😚

اردکه تک تک تک تکه اردک لای نانای لا💃💃

مائده بیا کار خونه نمک راه بندازیم😂😂😂نمک ازت میپاچه رو درو دیوار😂

از پروفت بدم میاد عوضش کن اخلاقتم بهتر کن دل خیلیارو شیکستی ب امید حق :/

من به خاطر تو انتخابش نکردم ک ب خاطر تو عوضش کنم😏.درضمن سعی کن مودبانه تر رفتار کنی.

تا اونجایی ک میدونم من دل کسی و نشکستم مگر اینکه دلم و شکسته باشه ک ب خودم و طرف مقابلم ربط داره.تو حتی انقدر جرئت نداشتی ک با اسم خودت پیام بدی😏

اولا ک سلام خواهر خوبم دوما ک روز دانش آموزت مبارک بهترین خواهر دنیا *دیره میدونم* منم شرکت کردم دیگه نمد شناختی یانه رایا هستم

سلام فدات شممم. روز تو ام مبارکککک مهربون ترین داداش دنیا. معلومه ک شناختم قبل از اینکه بگی

اوما سارانگههههه تو خیلی خوبی مراقب خودت و ددی باش خوشبخت شید

سارانگهههههه عزیزممممم. چشم تو ام مراقب خودت باش. 

فدای تو

اونی پریساشی :) دلم برا زمستون پارسال خیلی تنگ شده ... وقتی ک بیان ثبت نام نبودم و جاست سه چار نفرو میشناختم و تو جزو اولیناش بودی خب اینک دلم برات خیلی تنگ شده عرررررررررر و انقدم خودتو در راه جر دادن خود در درس تشویق نکن(؟) #جمله بندیم تو حلق ملت :/ خلاصه اینکه من همیشه دوست داشتم و دارم و همیشه بمون پیشمون ... فدات:)

جانم؟عزیزم ....منم دلم واسه اون موقع ها تنگ شده...

دل منم همینطوررررررررر با اینکه مطمئن نیستم کی هستی ولی آشنایی و صمیمیتم و باهات حس میکنم .

تو برو معلم ادبیات شووو😂....منم دوست دارم عزیزممم. چشم ...خدانکنههه😚

به سلامتی عشق اولم که اصلا نمیدونم کی بود😢😢😭

😂😂😂الهی

به ماهم سر بزنید

بدونم کی هستین حتما این کارو میکنم

تو،بهنوش و به قول خودتون کیوتی اولین دوستای مجازی منید و من خیلی دوستون دارم مثل بهترین دوستای صمیمیم و همیشه براتون آرزوی موفقیت و سلامتی میکنم ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

اومووووووو عزیزدلمیییییییی .ما ام خیلی دوست داریم.

بهترین آرزوها را برات دارم جیگرم💛💛💛💛💛🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

جیییغغ پشت سرت یه زامبیه😱😱

جیغغغغغ 😂😂😂از دست شماها

دلم برات خیلی تنگولیده اومما 😭😭

دل منم واسه همتون تنگ شدهههه😭😭😭😭♥️

دلگه دوله وگه وگه وگه له دولگه لگه د گ دوله لگه له پونیرا پونیرا ماجنبع پونیرا

چی بگم الان؟😂😂😂

دوسش دارم...منو ببخشه که مثل قبل نمیتونم بیام پیشش چون مثه خودش کنکوریم ولی همیشه براش دعا میکنم و عاشقشم❤❤

من...میشناسمت نه؟بهم بگو کی هستی لطفا....خصوصی...

نمیدونم چی بگم‌‌‌...

سلااام سللااااام صدتا سلاااام لیلیلیلیلیلیلیلی هووووو هووووووو و وووووووووو پووف چقد سخته شاد بودن :(

سلااااااامممممممممم ب روی ماهتتت 

😂😂😂اخییی

سلام .به ذهنت فشار نیار من تورو میشناسم اما تو منو نمی شناسی.چون هیچ وقت خودم و بهت نشون ندادم.من میخواستمت پریسا البته....هنوزم میخوام....اما کشیدم عقب ب خاطر ددی.میدونم که دوسش داری

سلام....با اینکه نمیشناسمت ولی ممنون بابت درکت...

سلام من ناشناسم نیام نمیشناسی😐 جیگول بلا اوفینا شافول بلا اوفینا💃💃

مائدههههه😂🤣

سلام پری اونی .خوبی؟ من و تو باهم بعضی وقتا حرف زدیم.من فهمیدم که چقدر خوبی و کم کم .....عاشقت شدم.ببخشید .بخشید....ولی من عاشقت شدم .من بهت فکر میکنم .دوست دارم باهات باشم😶ببخشید که اینو میگم ولی من حتی دوست دارم باهات بخوابم .نمیتونم حسم و سرکوب کنم. خوبی اینه که نمی تونی بفهمی من کیم......

سلام.واقعا ک!!!!خجالت اورههههه😤 .....تمومش کن ادامه نده

لاو یووو خیلی مهربونی موفق باشی♡

لاویوووووووتووو. قربونت عسلم.همچنین

من همیشه دوست دارم ولی نمیتونستم بهت بگم ...چون تو عاشق ی نفر دیگه ای .. پس همیشه عاشقت میمونم پریسا ی مهربون (:

....متاسفم ک اذیتت کردم🥺...متاسفم...میخوام بدونم کی هستی ... خصوصی بهم بگو .ب کسی نمیگم...حتی ب روی خودتم نمیارم.قول میدم....هرکیم ک باشی نظر خوبم راجع بهت عوض نمیشه ....فقط میخوام بدونم کی هستی...نمیدونم چی بگم🥺

پریسا.لعنتی من عاشقتم چرا من و نمیبینی؟چرا من و نمیفهمی؟ وقتی با اونی من و داغون میکنی.وقتی این همه دوسش داری روانیم میکنی وقتی بهش میگی کیوتم اتیشم میزنی. د لا مروت یکم دور و ورت و نگاه کن .شاید ببینی یکی داره از عشق تو جون میده

تو کی هستی؟!خب دوسش دارم....دورو ورم؟هه تو حتی جرئت نداری  با اسم خودت پیام بدی....

کاری از دستم بر نمیاد....

شده میرم به ددی التماس میکنم بیخیالت بشه.اخه این چه شانسیه من دارم؟عشقم یکی و میخواد اونم میخوادش.....ددی از همینجا ازت خواهش میکنم که بیخیال پریسا بشی.بزار مال من شه.قول میدم ازش مراقبت کنم .خیلی دوسش دارم....نمیتونم تحمل کنم با تو باشه. پریسا خواهش میکنم ازت ......بیخیال اون شو....من نمیتونم بی خیالت بشم

چی داری میگی.؟ باهاش حرف بزنی؟

هه فکر میکنی قبول میکنه؟سخت در اشتباهی....دیگه داری زیاده روی میکنی🤨بسهههه

اره من جرئتشو ندارم که بیام تو روت بگم ولی خرابتم. خیلی وقت پیشا تو وبت به بچه ها گفته بودی که چه ادکلنی میزنی ازش خریدم..........تو اتاقم میزنم.شبا بوش میکنم بعد میخوابم.ددی لیاقت تو رو نداره.به فکر این عاشق خسته باش.

چرا؟انقدر از من میترسی؟؟؟پوفففف این چ کاریههه؟؟؟؟

لیاقت آدما رو تو تعیین میکنی؟؟؟در بارش این طوری حرف نزن😤

 

 

بچه ها ناشناس بازه...شاید خیلیا پیام نداده باشن.

میتونن پیام بدن.من میبینم تو همین پست جواب میدم.

♥️♥️♥️

متاسفم ولی نمیتونم بت بگم که کی هستم فقط بدون بیشتر از هرچیزی دوست دارم و آدم عاشق هیچوقت از کسی که دوسش داره ناراحت نمیشه (: انشاالله با کیوت بهت خوب بگذره برات آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم ... عشق اول زندگی من ...

چرا....؟من...دوست دارم بدونم کی هستی....چرا نمی تونی بگی..؟🥺

من باید باهات حرف بزنم...خدای من...

من همون قبلیم خب اگه بفهمی کیم به چه دردی میخوره برات؟ فقط آبروم میره من که گفتم عشق من بهت زیاده ولی بی فایدس پس باید سرکوب بشه

 نگران نباش...قول دادم ک ب کسی نگم.حتی بعد از این ک باهات حرف زدم ب روی خودتم نمیارم..... نه اصلا ابروت نمی ره...

بهم خصوصی پیام بده...نمیدونم باید چی بگم دیگه.چرا با من این کارو میکنی...🥺

شیلامممممم اوماییییییی😄😄😄 اخ نمدونیییی چقدر دلم برات تنگیده بود...😅😅 ببخشید دیر دیر میاما 😶 همونطور که قبلا بهت گفتم کلی بدبختی ریخته سرمممممم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 دخملت گونا داره ولی نمیدونم دنیا چرا باهاش اینجوری میکنه😞😞 خلاصه که دیگه شورشو در نیارم...دلم واسه حرف زدن باهات تنگ شده اما میدونم این چند وقته بخاطر درسا سرت شلوغه و امیدوارم همه چیز به زودی درست شه🙂 با عشق از طرف...خودت حدس بزن 😉 ❤🧡💛💚💙💜

سلام قشنگم .منم دلم واسه همتون تنگ شدهههه 

عه خدانکنههه۰انشالله حل میشه عزیز دلم

منم دلم واسه حرف زدن با شماها تنگ شده😭😭😭😭

ای خداااا چقدر حدس زدن سخته. اوم...ریحانه؟محدثه؟راضیه؟خیلی زیادی ماشاالله اخه از کجا بدونم 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😂😂😂

آخه چطوری بگم ...! فقط بدون من امسال 17 سالم میشه و اول اسمم  *داره اگه میتونی حدس بزن ...

میتونم چند تا حدس بزنم اما اینجا نه .همون طور ک قول دادم نمیزارم کسی بی بفهمه حتی اول اسمتم سانسور کردم....من اون پست آخرم و واسه تو گذاشتم ...ناشناسشم باز کردم بتونی پیام بدی ....

ااام خوب ممنونم که این پست رو گزاشتی راستش... اصلا فکر نمی کردم بیان این طوریی باشه خیلی انگار ماتم زده هست منم با انرزی فول بودم ولی الان حس می کنم زوریه.. شب می خوابم و صبح به امید اینکه همه خوشحال باشن میام ولی ... الان همه رفتن..نیستن..میرن به دلایلی...حقم دارن من که نمی دونم به چه علتی میرن و امیدوارم هر جا هستن حالشون حد اقل بهتر باشه ... راستش من از طریق وب کیوتت نامجونی با همه چی آشنا شدم... خیلی خوشحال می شدم با اینکه ناشناس بودم و اینکه اونجا من هیچ وقت فراموش نمی کنم لطفا و هر کاری رو نویسنده ای که با تموم وجود هنوز هم عاشقانه دوسش دارم اولین انگیزه من بود برا همه چیز... اون برام اسم انتخاب کرد کم کم گذشت و من با یه سری آدم آشنا شدم...خیلی خوب بود...روزای خوبی بود و من لذت بی نهایتی رو با اونا چشیدم...ولی الان چی... هوفففف یکیتو ناشناس میاد و حرف بد می زنه یکی برا یه سری پیزا بدون خدافظی ار همه میزه قهر می کنن دروغ می گن برا جلب توجه ناله می کنن بد حرف می زنن به نطر شما من موندنم درسته/؟ همه اینقدر درگیر مشکلات و مسایل خودمونیم که واقعا من فکر می کردم اومدن به اینجا همه روحیه حداقل عالی باشع.... اشتباه کردم کاش فقط همون سایت فن فیک نامجونی می موندم کاش وب نمی زدم کاش با بعضی آدما آشنا نمی شدم... می دونی..خوندن فیک واقعا آرامش می ده و بهتر از این کاراس من می دونم کسی نیست که منو دوست داشته باشه ولی... خواهشا وبارو می بینین فقط به نوشته و تصاویر فکر نکنید...شاید پشت هر چیزی رازی باشه که یکم نیازه فکر بشه روش... حرف زیاده ولی هیچکی شنونده زبان ها نیست و سطحی قضاوت و نتیجه می گیرن... هوممم ممنونم که باعث شدی کمی حرف بزنم... امیدوارم بیشتر بزارید و حد اقل به این امید باشیم می تونیم یکم حتی اگه مخاطبی برا حرفامون نداریم خودمونو یکم تخلیه کنیم مرسی

خواهش میکنم عزیزم.

حست و درک میکنم ....من تقریبا دوسه ساله تو بیانم. بیان قبلا اصلا اینجوری نبود.اتفاقا خیلی فضای شادی داشت....نمیدونم چرا اینجوری شد..

موندنت؟اره هرکس ی جوری زندگی میکنه

ایگووو پس تو وب عشق من  و میشناسی. چ جالب .

اره میفهمم قبلنا رمان خوندنم ب من آرامش میداد.

اینجوری نگو مطمئنا کسی هست ک دوستت داشته باشه.

هوووومممم تو یک عدد پری گوگولویی ک بخاطر شیطنت زیادت از بهشت افتادی پایین... ولی میدونی چرا خوشحالم برات؟ چون تو رو زمین سفت نیوفتادی تو توی بغل گرم و کوچولوی ددی مهربونت افتادی اومای سوییتم بدون خیلی دوست دارم و خیلی برام عزیزی گلم^^ (ی راهنمایی: یمدت نبودم جر)

مرسیییییییی عزیزممممممممم .خجالتم ندههه...

الهیییییییییییییییییی چقدر با احساس 🥺🥺🥺

فدات شمممممم  همتون برای من عزیزینننن خیلیم دوستون دارم.

گادددد الان من بین این همه آدم چ طوری حدس بزنم؟

محدثه؟راضیه؟ریحانه؟سختهههه خودت بگو