برای خیلیا سواله ک اون کیه .. دوسه نفریم ازم پرسیدن 

خب.. فکر کنم باید از جانانم بگم ..هوم؟

اوکی

همه چیز از اون شبی شروع شد ک ب جای اسمون رو زمین دیدمش 

ماهمو میگم.

اون ؟ 

متخصص خوب کردنِ بدترین حالِ من تو چند ثانیه 

و ب نظر من ..زیباترین افریده ی خداست 

دکتر و دارو نمیخوام اون و دارمش"

حتی ماه زیبایی چشماش و نداره 

در تعجبم !

مردم چ طور از زیبایی ماه حرف میزنن وقتی ک رخ ماه اون و ندیدن.

 

ب حد خیلی زیادی تو دلم جا باز کرده اصلا انگار اسمون سوراخ شده و ی دونه اون افتاده زمین 

اون کسیه ک وقتی بغلم میکنه کل دنیا دور بدنم حلقه میشه ..

اون ..همون بخش از وجود منه ک وقتی میگم نمیخوام کسی دور و ورم باشه شامل اون نمیشه .

شاید هر کسی بتونه اون و دوست داشته باشه ولی مثل من؟ نه!

 

قرار نیست بیش تر از این نشونی بدم ازش .

 

وقتی برای گفتن دیوان شعر نیست ..

یک مصراع و خلاص 

تورا... دوست دارمت.. ♥️🧿