هی گایز 

بعد ی مدت طولانی 

تنکس بابت پیامای خصوصیتون 

و تنکس بابت فراموش کاری ی سریا

ک اونم..بیخیال 

 

+اون کسی ک تو خصوصی پیام داده بود : یه سوال "

چون سایت نداری پیامت و نمیشه تو خصوصی جواب بدم عزیزم.عمومی بده سانسور میکنم

 

غریبه دوست اشنا بشرکتین پلیز 

هرچی میخواین بگین جواباتون و همینجا بروز میکنم

 

Click

 

جواب ها در ادامه ...

👇🏻

 

دوستت دارم

نمیدونم کی هستی ولی ممنون عزیزم

 

عاه دلم تنگ شده بود واست

تنکت .اگه از اشناهامی ک منم

 

کیوت خانوم

جانم جانان دوست داشتنی من

 

 

خیلی عوض شدی انگار یکی دیگه ای

میدونم.. خخ در این حد؟ زندگی و ادما ..ادم و عوض میکنن

 

 

عشقم؟

وات؟؟!

 

شاعر میگه: بازم نشستی رو به روم مات تماشای توام برای تو هم اهنگ خوندم؟ :)

میشناسمت؟

تنک ولی واسه همه اهنگ میخونی؟

 

چخبر دختر؟خوبی؟

فدات خبری نیست. نمیدونم ..کسلم این روزا

 

 

عهه کدوم دانشگاهی؟ بگو شاید دیدمت تو دانشگاه🥰

 

نمیبینی عزیزم :) . چون قراره فعلا مرخصی بمونم . المانیم و تو موسسه گاما میخونم دومین موسسه برتر کشور احتمالا بشناسی چون معروفه ..فعلا درگیر باشگاه و بقیه چیزام

 

 

کلا هیچ راهی برای دیدنت نیست؟🥲

عزیزدلم.. متاسفانه نه ..چرا میخوای من و ببینی .. :)

 

نههه.... اون استیکره که موهاشو میکشه خیلی وقته میشناسمت میخواستم از نزدیکم ببینمت🥲

کیوتم :)) جدا؟ از کی و چ طور ؟ عزیزم.. مرسی منم دوست داشتم این اتفاق بیفته .لبخند

 

نمیدونم از کِی دقیقا ولی چند سالی میشه تو همین وبت اتفاقی دیدمت. داری یه کاری میکنی بیام جلو در آموزشگاه زبانت🦦 میرداماد یا صادقیه؟

اووه پس خیلی وقته . شعبه میر داماد ولی بصورت انلاینم من XDD استیکر کوبوندن دست رو پیشونیم

 

امیدم همینقدر راحت ناامید شد:)

بگردم خب..

 

هعی خدانکنه اگه یه وقتی میشد شما رو دید یه ندا بده؛)

آه.. کلا ی داستان نشدنیه ‌‌ ولی حتما :)

 

بوس بهت

بوس بک قشنگم

 

اره ولی زیاد حرف نمیزنیم شاید واسه همین منو یادت رفته باشه:) برای افراد خاص (اینو که میدونیxD) و موقع هایی که کرم درونم فعال میشه (مثل الان xD)

معرفی کن شایدم یادم باشه . و من چرا جزو خاص هاعم؟ اوه XD

 

ناشناس بدون من؟! =-= عاح پری قرارمون این نبود

فاطی ناشناس بدون تو ؟ هرگز بچه

 

زرنگی؟ میخوای لو بدم خدمو؟ xD ساری ولی تو تو اتیشی که کرمام برپا کردن داری میسوزی xDD

زرنگ ک هستم .خنده . هر طور راحتی .

عمرا بیب XD

فقط دوست داشتم بدونم .وگرنه اونجوری نیست ک با ندونستنش فکرم درگیرشه یا اذیت شم .خونسردتر از این حرفام 

 

خونسرد خانم (این از کجا اومد؟xDDD) به احتمال زیاد تو اپدیت بعدی وب **** میفهمی کیستم فقط یه کوچولو بصبر D:

نمیدونم تو بگو XD

اوه . یادمه حدس زده بود .همونی؟ اوکیه .من ادم صبوریم 👈🏻

و اضافه کنم ک چیزای مهم تری هست ک براشون صبر کنم . ساری ولی راستش اصلا مسئله ای نیست ک یادم بمونه چ برسه ب صبوری XD هرکی هستی شاد باشی ولی نزار زیاد کرمای درونت فعالیت کنن ی جور دیگه خودت و تخلیه کن چون از نظر ی سریا مثل من و همینطور جانانم نه تنها فان نیست بلکه حوصله سر بره .با عرض معذرت.

در هر صورت من باهات مشکلی ندارم ولی کارت قشنگ نبود .ک ب قول خودت ب خاطر کرم درون اینجایی . اگه کسی بودی ک من باهات حرف میزدم نباید اینطوری میبودی . یا حداقل انتظار من این نبود.

یعنی اگه کیمیا باشی ک ی ادم خیلی اوکی ! و بعیده ازش

 

ببخشید نبودم.

ببخشم...؟

نمیدونم کی هستی .ولی شاید بودنت ضروری بوده و نبودی ..اونوقت چی؟

 

حقیقتا پشماام یعنی از چت کردنم شناختیم XD Only legends know this!! (مثلا من خیلی خفنم 😌🤌🏻)

داشتیم فاطی؟ معلومه عسلم  سه چهار ساله میشناسمتا . XD . واقعا هستی یپ هانی 

 

سلام سلام امروز حالت چطوره؟ کاش میتونستم اهنگ بفرستم واست اینجا

سلام ب روی ماهت

مرسی بدنیستم یکم قلبم تیر میکشه .تو خوبی؟ خب تو وبم بفرست عزیزم

 

یو عار مای کراش یهه
اوه..عجب

 

قلبت چیشده؟:) من خوبم 💛 چجوری میشه فرستاد؟

یکم فشار عصبی رومه خوب بمونی عزیزم ♥️ تو گوگل بزن یو اپلود برو اونجا اپلود کن لینکش و میده برام بفرست .

 

 

همه بعد کنکور عوض شدن..

میشه گفت . من بعد نبود مادرم کنارم خیلی بیشتر عوض شدم یونو.. ؟

 

پس برم امیدوارشم انگاری هنوزم میشه شناختم😌😂 بوس بت پری جزو معدود کسایی هستی ک تو این چند سال پیشم مونده ❤

من فرق میکنم خب دارل .هرکی نشناسه من میشناسم 

بوس بک بیب

عزیزم..میدوستمت ♥️

 

عهه باشه پس ولی لینکاشونو سان کن چون فقط برای توعه👀 الان بهتره قلبت؟

اوکی سان میکنم .میتونی خصوصیم بفرستی .اگه وب داشته باشی میتونم جوابت و تو خصوصی بدم ولی اگه نداشته باشی تو عمومی میتونم ج بدم اما در هر صورت پیامت و تو خصوصی میبینم. فقط واسه من؟ گاد ک . مرسی عزیزم بهتره.

 

اهل سکس هستی؟

ادمی هستی ک حرف دهنت و بفهمی؟ و ربطش ب تو؟

 

وب ندارم:) خداروشکر بهتری. امیدوارم خوب باشی همیشه.🤍

اشکال نداره . پیامای عمومیت و میتونم ج بدم .مرسی ازت ♡. تو ام همینطور.

+لینکت مشکل داره درست نیست . اسم خواننده و اسم اهنگ و بگو دانلودش کنم عزیزم

 

 

فدات:) پس اسمشو سان کنی👀 «*** *** از ****»

خدانکنه . میدونستی من اهنگای **** رو دوست دارم؟ این اهنگشم قبلا ی تیکه هاییش و شنیده بودم. چ اهنگ با احساسی .تنکت ک

 

چه خوب که دوست داری:)) نمیدونستم. قابل شما رو نداره 🤍

اره ی سری از اهنگاش قشنگن ب نظرم . عزیزمی♥️

 

دیشب خوابتو دیدم وای

خواب منو  ؟ عزیزم .. مگه خودم و دیدی ک خوابم و ببینی؟XD

حالا تعریف کن ببینم چی دیدی 

مدل حرف زدنت شبیه جانان منه بات ..مطمئن نیستم

 

 

خواب عجیبی بود😂 داشتی تو یکی از درسام کمکم میکردی منم اینطوری بودم که سختههه تو اینطوری بودی که قشنگ گوش کن دارم توضیح میدم جدی؟ من که نمیدونم جانان شما کیه

عزیزم ..وای دقیقا من و دیدی ک XD سیستم من واقعا اینجوریه ب همه درس توضیح میدم. نه ازش پرسیدم متوجه شدم شما اون نیستی .خودت و معرفی کن خب

اره خوب توضیح میدادی:) تو همین وبت هم پست گذاشته بودی یه سری اعداد و فرمول پیچیده بود😭😂 نو نو نو من میخوام ناشناس بمونم👀

:) کیوت . الان تو همونی ک اون اهنگ و بهم گفتی دان کنم؟

چرا ناشناس بمونی

 

اره من همونم چون که اینطوری راحت تره :`)

اوکیه . من فکر کردم دوتا ناشناس متفاوتن . کلا راحت باش . مگه من ترسناکم ؟یا هرچی ک میخوای ناشناس بمونی

 

باشگاه چی میری؟^-^

قبلا کاراته شنا بسکت و بدنسازی کار میکردم . الان دوباره بدنسازی

 

من به صورت رندوم میام حالتو میپرسم و بعضی وقتا هم اهنگ میفرستم واست نه ترسناک چیه:) خیلیم خوبی آیم شای😔😂🤍

تنکت دارلینگ .‌ خوبی از خودته . اینایی ک گفتی خجالت نداره ک نتونی معرفی کنی . معمولا اینجوریه ک بعد ی مدت ادم ب پست ناشناس سر نمیزنه یا رمزش یادش میره یا لینکش و بر میداره ک خودم همه اینا برام پیش اومده . اونوقت چی ؟

 

اون وقت من فراموش میشم

نچ ..شایدم من فراموش میشم 

 

هیچوقت هیچکس رو فراموش نمیکنم. تو رو هم خیلی وقته میشناسم. دیره واسه فراموشی

ولی با نبودن ناشناس .ارتباطی نمیگیری هوم؟

اگه من و خیلی وقته میشناسی پس منم باید بشناسمت نه ؟ فاصله گرفتنت و نمیفهمم. چیزی ک باعث میشه فراموش نشم مدت زیاد شناخته؟

 

گفتم به فراق مدتی بگزارم باشد که پشیمان شود آن دلدارم بس نوشیدم ز صبر و بس کوشیدم نتوانستم از تو چه پنهان دارم هوای خدت داشته باش

چ شعر قشنگی.. خوشم اومد. چیزی میخوای بگی ک نمیگی ؟

 

نوپ بازم یه راهی پبدا میکنم اره تو هم منو میشناسی فراموشت نمیکنم چون زیاد خاطره دارم زیاد حرف زدیم

و ب من فکر نمیکنی ک شاید دلم برات تنگ شده باشه؟

 

تا حالا دلت واسه کسی تنگ شده که نباید؟

شاید .. نمیدونم.  ادمی هستی ک نباید دلم تنگ شده باشه؟

 

اره

ممکنه اینطور نباشه . ترجیح میدم بدونم کی هستی

 

ایا حدسی هم داری؟

حدس ک دارم ولی بعید میدونم .. دوست ندارم حدس بزنم .دلم میخواد خودت بگی

 

خب میخوای حدستو همینجا بگو من تقریبا همه رو میشناسم اینجا

گفتم ک ..دوست ندارم حدسام و بگم بنا ب دلایلی. منتظرم..

آه قفسه سینم دوباره درد گرفته

 

دوست ندارم وضعیت قلبتو بدتر کنم متاسفم عزیزم

نه مشکلی نیست ..حرکات ورزشم سنگینه ب قفسه سینم فشار اومده . میخوای منتظرم بزاری همینطور؟

 

حالت چطوره دختر؟

یکم سرگیجه دارم..تو چطوری؟

 

سرگیجه چرا؟؛) من خوبم

خوبه .شکر .تمرینام سخته زیاد فشار میارم‌ .و ‌‌کلا این روزا عصر ب بعد مودم غمگین و عصبیه .هوا زود تاریک میشه دلگیره واسم..

 

هوای پاییز آدم رو افسرده میکنه بخاطر تغییرات آب و هوا و نور درک میکنم بیشتر مراقب خودت باش عزیزم

اره همینطوره. مخصوصا نور ‌. مرسی ازت .تو ام همینطور . هی..چرا نباید بدونم با کی دارم حرف میزنم

 

دقیقا نور... چشم چون ناشناسه👀 خودت با یه اسم صدام کن

اوهوم.. آه...یکی از عزیزترینای زندگیم رو تخت بیمارستانه حالش اصلا خوب نیست ..میترسم از پیشم بره😭 نمیدونم چی صدات کنم ..چیزی ب ذهنم رسید میگم.....

 

برای اولین بار سوشی امتحان کردم.

عه؟ چ خوب . چ طور بود؟ فکر نکنم طعمش باب میل من باشه

 

اوه..من واقعا متاسفم برای مشکلی که براش پیش اومده امیدوارم حالش زودتر خوب بشه و بیماری رو شکست 

ممنون..مرسی عزیزم..حالش خیلی بد بود خداروشکر گفتن یکم بهتره الان

 

خداروشکر🫂 تو هم بهتری؟

❤. اره فقط خیلی خستم. و ب شدت بدن درد دارم..برنامه ورزشیم ماه ب ماه عوض میشه هر ماه چند روز اولش عذابه .بماند ک در طول ماه تعداد وزنه هارو میبریم بالا درد دائم داریم . اما این درد چند روز اول واقعا اعصاب خورد کنه .عضله ب عضله ی بدنم درد میکنه

 

اوه آره میفهمم زمانیکه باشگاه میرفتم بعضی روزا واقعا دردناک بودن😂 دوش آب گرم و ماساژ خیلی 

اره ..حالا مثلا من از بچگی ورزش میکردم ولی ب خاطر کرونا ی بازه ی چند ساله فاصله افتاد بینش . دوش اب گرم ک هر روز میگیرم بعد باشگاه چ بدن درد داشته باشم چ نداشته باشم .ولی ماساژ نمیشه داد خیلی درد داره بدنم

 

اره منم همینطور بخاطر کرونا دیگه نرفتم کار خوبی میکنی من چون موهام خیلی فرفری میشه حال ندارم برم حموم 🦦😂

من تو زمستون و تابستون از شدت گرمایی بودن هر روز میرم حموم . عه چ جالب منم از حموم میام موهام فر میشه اگه موس بزنم میمونه همونجوری ولی اگه سشوار و شونه بکشم بعد از حموم تقریبا فرش باز میشه حالت دار میشه

 

من سرماییم برعکس تو البته یه چند وقتیه بهتر شدم من نه هرکاری کنم فرفری ام:) الان اتو کشیدم دلم نمیاد برم حموم😭😂

اوه .. من از اسفند ماه تا همین دو هفته پیش اسپیلت اتاقم روشن بود . و اصلا نمیتونم نرم حموم هر روز باید برم ی روز در میون موهام و میشورم .ریزش موهام از بعد کرونا خیلی زیاد شده .با هر روز شستنش بیشتر میشه بنابراین ی روز درمیون میشورمش روزای دیگه فقط بدن

ایگو..خب فر ک قشنگه .من موهای خودم و دوستدارم

 

خیلی گرمایی هستیا👀 اره زود به زود بری موهات عادت میکنه یه روز در میون خوبه منم همین حدودا میرم اره همه میگن فر قشنگه ولی دردسر داره😭😂

اره زیاد :) . جدا از بحث عادت ب خاطر ریزشش مجبور میشم نرم . دقیقا . تو باشگاهم چندین نفر میام میگن وای موهای خودته و فلان ک میگم اره . ولی سخت نگیر .ب نظرم زیباییش میچربه ب دردسرش

 

دقیقا همیشه به منم میگن چجوری فر کردی با چی فر کردی اره قشنگه:)✨

منم همینطور .اره:)

 

سلام خانوم لوبیا👀❤️ حالت چطوره امروز؟

سلام لاولی .سرماخوردم . تو خوبی؟

 

سرما چرا خوردی؟؛) من خوبم چخبرا؟

هوا گرم بود با ماشین رفتم ی جایی دوسه ساعت کار داشتم اونجام شوفاژ روشن بود گرم بود همین ک اومدم از اونجا بیرون یهو انقدر هوا سرد شد و طوفانی شد منم لباسم نازک بود سرماخوردم. از اون طرف دلدرد کمر درد دارم از صبح ..یکی دو روز مجبورم نرم باشگاه همه چیم قاطی شده بهم. خوب بمونی .همینایی ک گفتم تو چ خبر

 

جانانت کیه

باید توضیح بدم؟

جانانم جانانمه . خب؟ 

 

چقدر بیان بی رونق شده. قبلا پر بود از کامنت و بحث الان سکوت و کور

اره . خیلی 

قبلا وبم از حجم کامنتا منفجر میشد . نه فقط وب من .وب خیلیا 

هر روز چند تا بحث و موضوع مختلف و سرگرمی.اما الان.... داری خودت میبینی .خالی و ساکت.

 

نه فقط بیان همه جا اینطوری شده من گپای تلگرامم هم خلوت و ساکت شده هعی.. چخبرا؟چی کارا می‌کنی

اوه ..پس اینطور ..انگار دیگه فضای مجازیم واسه همه عادی و بی مزه شد. قربونت..کلی سرم شلوغه از اون ور باشگاه از اون ور طراحی ی وقتا از شدت خستگی چشمام تار میبینه دو دو میزنه. خیر سرم زبان المانی میخوندم مرخصی گرفتم دو ترمش مونده تنبلی میکنم ثبت نام نمیکنم اخه باید ی دور از اول تا اینجا بخونم ی ازمون بدم حوصلم نمیگیره ‌..خیلی از دست خودم حرص میخورم تو این مورد .الان ک اخر شبه تازه چند دقیقه پیش کارم تموم شده ..تو چ خبر چیکارا میکنی؟

 

اره خیلی بده من قبلا کلی ذوق داشتم برم تل کلی گروه بود که چک کنم الان دو سه نفر شاید باشن شاید نباشن. نمیدونم چرا اینطوری شده شاید به قول تو بیمزه شده دیگه. به خودت فشار نیار انقدر استراحت کن. دلم میخواد باشگاه برم ولی درگیر دانشگاهم.میفهمم من برای ttc زبان اینطوریم😂💔 و مثل تو خیلی از خودم حرصیم. منم منتظرم امتحانام تموم شه فیلم و سریال ببینم.

اره دیگه کلا ذوقی تو وجود هیچ کس نمونده .. مردم انقدر کار و گرفتاری دارن دیگه وقتی ندارن ک برن فضاهای مجازی.

ب خدا صبح بلند شدم ۱۰ دقیقه هیچ جارو نمیدیدم تار تار بود چشمام .یکم گذشت بهتر شد .باشگاه خیلی کیف میده روز ادم و میسازه.منم وقت نمیکردم وقتی دانشگاه مرخصی گرفتم ی مدت(مترجمی انگلیسی میخوندم) و المانیم ک مرخصیم حوصلش و ندارم فعلا دیگه ب باشگاه میرسم و طراحی چهره .امروزم کلی کار دارم ولی خستم .همین الان از باشگاه اومدم همت کنم برم حموم بیام ب کارام برسم..هعیی درکت میکنم .موفق باشی تو امتحانات عزیزم .. منم عاشق فیلم و سریالم ..و کلا خیلی کتاب میخونم ولی ی مدته اصلا طرف کتاب نرفتم انقدر کار دارم..

 

دقیقا... اینجوری نکن با خودت دختر، زمین و زمان کم با آدم بی رحم نیست که خودشم هوای خودش رو نداشته باشه. مراقب چشمات باش. اره در جریان هستم:) موفق باشی عزیزم. ممنونم🫂

چاره ای نیست بعضی وقتا میدونی..ادم واسه فرار از فکر فرار از غصه فرار از خیلی چیزا مجبوره دائما خودش و سرگرم کنه .. مرسی عزیزم. قلب .قربونت

 

 

متاسفانه اون پست ناشناس کلا حذف شد ولی همینجا جوابت رو میدم اره میفهمم فرار کردن رو ولی چشم آیینه‌ی روحه نذار آیینه‌ت کدر بشه. هرزگاهی چشمات رو ببند و اهنگ گوش کن. عزیزی❤️

نه عزیزم حذف نشد زده بودم رو انتشار بعد اینکه جوابت و دادم ولی بیان چند وقته دوباره هنگ کرده پستم و منتشر نکرد. اوهوم...درست میگی .از دیروز تا حالا کار نکردم امروز باید شروع کنم دوباره . باشه عزیزم . فدات♥️

 

ازتوی چت ناشناس فهمیدم چهره کار میکنی 🙃میشه عکس کارات و پست کنی پلیززز

اوم...نمیدونم چی بگم اگه اون ادم قبلی بودم شاید بدون اینکه کسی ام بگه از سر ذوق پستشون میکردم ولی الان..خب فرق دارم من با اون ادم ..و نمیدونم..

 

حالا به ما که رسید فرق کردی🙃😔لطفااا

آه..ناراحت نشو بیبی فکر میکنم روش ..باشه؟

 

باشه😍 گودوو موووچچچچ بهت

کیوت . بوس بک :)

 

یکم از خودت بگو:) چخبرا؟ چی کارا میکنی؟ روزاتو چطور میگذرونی؟ شبا تا چند بیداری؟ چه اهنگی گوش میدی؟چه باشگاهی میری؟

چی بگم.. روزامو....هر روز میرم باشگاه .میام میرم حموم . پای کارای طراحی چهره میشینم . و کارای دیگه..... شبا متغیره بستگی ب شدت خستگیم داره .ولی حدودا ۱۲ و خورده ای. همه چی.. هر اهنگی ک بهم حس خوب بده موزیک و متنش و دوست داشته باشم. بدنسازی. خب حالا تو از خودت بگو

 

دو روزه انلاین نشدی. Are you ok2

از لحاظ روحی خوب نبودم.. و کلا ی ذره خسته ام مرسی ک پرسیدی

 

نگرانت شدم نبودی ولی پست گذاشتی خیالم راحت شد مراقب خودت باشی

فکر کنم باید خوشحال باشم ک یکی اینطوری پیگیرمه و نگران .نه؟

یکی ک نمیگه بهم کیه .

تو ام مراقب باش

 

دوست دارم نقاشیاتو ببینم خوبه که باشگاه میری خیلی حال خوب کنه.. من کلاس میرم فکروخیال میکنم اهنگ گوش میدم بعد حوصله داشته باشم یکم کتاب میخونم و بعد خواب. حال پرسیدن تشکر نمیخواد دختر. خوب باشی همیشه بهترم بشی. اوهوم:)

عمومی پیام نمیدی وگرنه راحت میتونستی ببینیشون. اره باشگاه واقعا حال روحم و خوب میکنه . کلاس چی میری . فکر و خیال چرا عزیزم؟ یکم شبیه منه زندگیت .. منم فکر و خیالا ک سرجاشونن .کتاب خوندن و خیلی دوست دارم و تو دوران راهنماییم ۳۰۰ و خورده ای کتاب خوندم. الانم میخونم گاها ..ی چند وقتیه وقت نکردم. ولی من بازم میگم ممنونم .این لطف تورو میرسونه . قربونت برم .مرسی. تو ام ♡

 

هی توقع توقع توقع یبارم تو به بقیه پیام بده همش که نمیشه اونا به یادت باشن بعدم خیلی راحت میگی ممنون بابت فراموش کاری یسریا؟ دمت گرم کاش اول یه نگا به خودت مینداختی ببینی چقدر معرفت داری بعد بقیه رو مواخذه میکردی منم یه دوست قدیمیم که خیلی ساله همیشه میاد پیام میده و حالتو میپرسه و به یادته ولی الان خیلی دلش ازت پره اگه هم به خاطر اینه که مارو لایق دوست بودن نمیدونی که خب...هیچی پس!

من ادم متوقعی نیستم . تا جاییم ک تونستم اینکارو کردم پیامم دادم و در حد توان و کاری ک از دستم بر میومده کمک کردم ب بقیه .حتما کسی بک نداده یا کاری کرده ک پشیمون شم ک نرفتم.این یک . اتفاقا ب خودم زیاد نگاه انداختم ..منی ک تبدیل شده بودم ب پر غصه ترین ادم دنیا .اون موقع کجا بودین؟؟؟ من ادم بی معرفتی نیستم و این حرفت و نادیده میگیرم . و هزاران نفر این حرفت و دیس میکنن . من ب هیچ وجه ادم بی معرفتی نیستم اوکی باشه ..من نیومدم؟ باشه درست .تو ی بار دیگه لطف میکردی مهربونی میکردی پیام میدادی شاید من گمت کرده بودم .شاید سو تفاهم پیش اومده بوده شاید هرچی .اونوقت منم بک میدادم من ماه ها نبودم تو بیان چ راحت قضاوت میکنی . و وقتی ک اومدم اسما پروفا وبا همش فرق کرده بود خیلیارو گم کردم ...خیلیارو .. ببین عزیزم من الان نمیدونم تو کی هستی و شاید واقعا منظور پستم تو نبوده باشی . و متاسفم بابت ناراحتیت من تو این دوسه سال خیلی حالم خراب بوده . و اینطور نیست ک خدایی نکرده کسی و لایق دوست بودن با خودم ندونم .اصلا اینطور نیست . عمومی بیا باهم صحبت کنیم

 

عمومی؟ ولی من وب ندارم. اوهوم باشگاهت رو ول نکن من ول کردم و دیگه فرصت ندارم از سر بگیرم. کلاسای دانشگاه منم قبلا خیلی میخوندم الان خیلی کمتر شده فکر و خیال آینده و خانواده دیگه:) عزیزی❤️

اره عمومی. نداشته باشی بازم میتونی .فقط کافیه اسمت و بزنی تو کادر اول نظرات پیامتم تو کادر سفید بزرگ بنویسی و دکمه ی ارسال . نه ولش نمیکنم . اوهوم درک میکنم عزیزم . من ی مدت لنقدر فکرو خیال کردم موهام سفید شدن :) ترجیح دادم کمتر فکر کنم.. فدات♡

 

اوهوم باشه.. موهای بلندت رو کوتاه کردی:) الان تا کجاته؟ بمونی.

نه بلند شده ..‌‌ زمستون ۱۴۰۰ کوتاه کردم .. دوساله نزدم.تا بالای کمرمه

 

اخی:) موهای قشنگت

از کجا میدونی قشنگه...

 

نمیدونم حسم میگه یه بار یه عکس از خودت گذاشتی تو وبت

اره گذاشتم ولی شال سرم بود و با عینکم بودم در کل چیز زیادی معلوم نبود:) بعد تو اون عکس من موهام و صاف کرده بودم در حالی ک موهای من فره رنگشم خرمایی/مشکی ی تیکه هاییش ک طلاییه نمیدونم چرا .

نمیدونم چرا من و یاد رایا میندازی...

 

میدونم عزیزم. نه من رایا نیستم:)

آه.. دوست دارم بدونم کی هستی .. اجباری نیستا.. نمیخوام اذیتت کنم فقط دوست دارم بدونم.

 

اوهوم میفهمم مرسی که اجبار نمیکنی بگم🤍 ولی همه نزدیکای بیانیت رو میشناسم

خواهش میکنم ♡ پس باید خیلی اشنایی داشته باشی با من. ی روزی میگی ک دارم با کی صحبت میکنم یا قراره سکرت بمونه..؟

 

Of course I know you ❤️ اره شاید گفتم امروز حالت چطور بود؟

گود ک ♡ منتظرم پس.. امروز ؟ یکم کسل و استرسی با افکار مشغول همراه با سرماخوردگی . تو چطوری؟

 

❤️🫂 سرما خوردی چرا دختر بیشتر مراقب خودت باش میخوای فیلم ببین یا سریال اگه وقت نداری مینی سریال ببین من خوبم

همه تو خونه مریض شدن منم گرفتم.مرسی عزیزم♡. اتفاقا امروز خیلی فیلم و سریال دیدم. خداروشکر

که اینطور:) امیدوارم زود خوب بشی و انرژیت برگرده. چقدر خوب.. چی دیدی؟

اره فدات . فقط سر ی قضیه خانوادگی حالم بده دعا کن همه چی درست بشه‌‌.. انیمیشن ماداگاسکار

 

امیدوارم که آرامش رو پیدا کنی 🤍 اهنگ Bleeding از talkin toys رو گوش کن:) برات دعا میکنم چون میدونم چه انرژی و جونی از ادم میگیره دعواهای خانوادگی.. امیدوارم حل شه عزیزم. اخی ماداگاسکار:))) راستی یه چیزی میخواستم بهت بگم. این پستی که پیامای ناشناس رو توش میذاری اگه نمیخوای دیگه اپدیت کنی همینجا جوابمو بده و اونجا نذار. هر طور راحتی و دوست داری البته❤️

فداتشم . باشه مرسی ازت ‌. اوهوم... دعوا ک نبود اصلا ی چیز دیگه بود ...ولی حالم خیلی بد بود ..الان یکم بهترم نه کامل . فداتشم .مرسی ازت . اره:). وای اتفاقا میخواستم بگم . کپی ک میکنم اونجا ‌مگر چیزی و مثلا بگی سانسور کنم ولی دیگه اپدیتش نمیکنم پشت سر هم . چون انتشار در اینده ی بیان چند وقتیه ب مشکل خورده منتشر نمیشه ب صورت دستی باید بری گزینه منتشر شده رو بزنی تا پست بیاد .❤

 

بمونی. خداروشکر که بهتری امیدوارم خوبه خوب بشی عزیزم. اوهوم متوجهم. من اینجا رو چک میکنم به هرحال ببینم جواب دادی یا نه.❤️ فدای سرت

قربونت.

عزیزمی مرسی ازت ♡. منم امیدوارم تو همیشه خوب باشی. اوکیه ‌.

:))

 

 So many hearts for you  یکم از خودت بگو

Dankeschön قلبا ب زبان المانی ازت تشکر کردم:)♡ چی میخوای بدونی..؟ معمولا میزارم ادما ب مرور خودشون من و بشناسن.

 

تشکر برای چی؟ هر چیزی که دلت میخواد و حس میکنی راحتی که من بدونم و مشکلی نداری احساس میکنم خیلی چیزا ازت میدونم و دیگه نمیدونم چی نمیدونم:)😂

ب خاطر قلبایی ک گفتی. چیز خاصی نیست اخه.. من کلا ی ذره محتاط شدم .. اوه پس... جالب شد . وقتش نرسیده بدونم کی هستی؟ مشتاقم بدونم.

 

اها واسه اونا:)) میفهمم اشکال نداره خودمم اینطوریم میشناسی منو

اره عزیزم.. میفهممت .. عه .. خب پس ..بگو بهم

 

من دیگه نمیتونم بیام اینجا. مجبورم همینجا ازت خداحافظی کنم برای همیشه. اینکه نمیدونی کیم شاید باعث شه زود فراموش کنی من و این حرفای اخیرمونو که خوشحال کنندست. مراقب خودت باش و نذار کسی از پا درت بیاره. به عنوان آخرین چیز فقط میخوام بهت یه اسم بدم که منو باهاش صدا کنی. هر چند که اخرین باره.. به اسم شناسنامه ایم اهمیت نمیدم، تو ارغوان صدام کن:) ... خداحافظ دختر قوی ❤️

چرا...؟ هی...من واقعا ناراحت شدم.. چی مجبورت میکنه؟ متاسفانه یا خوشبختانه حافظم خیلی قویه:) پس...فراموش نمیشی.. تو ام مراقب خودت باش از خداحافظی اصلا خوشم نمیاد...اصلا خوشم نمیاد.... چرا باید بری درک نمیکنم... چون ازت پرسیدم کی هستی؟ خداحافظی نمیکنم.. شاید این اخرین بار نباشه ...ارغوان