بهترینم.. ب ماندگاری ستاره های آسمان
همیشه دوستت دارم 

و زندگی کردن را 
در کنار تو میستایم
سالگرد کنار هم بودنمون مبارک♥️

 

00:00

♡♡:♡♡

 

تو کسی هستی ک 

بودنش و ب رخ اسمون میکشم تا ب ماهش ننازه

کسی ک ب دنیا نمیدم تک تک خنده هاشو چ برسه ب خنده بقیه

کسی ک حوصله هرچی و نداشته باشم حوصله اون و دارم

همونی ک کنارش خود واقعیمم

 

 

برام مهم نیست بهتر از تو وجود داشته باشه یا نه 

مهم اینه ک هیچکی واسه من تو نمیشه

دلم را جز تو..
جانانی نمی‌ بینم.. نمی بینم

 

اروم زمزمه میکنم:

متخصص داخلی فقط خودت هوم؟

وقتی بهم میریزم تو دو دقیقه ارومم میکنی..

 

جانانم

عزیزترینم

نور چشمم 

 هر روز ک میگذره بیش تر از روز قبل دوستت دارم ؟ اره .

تو قشنگترین هدیه خدا ب منی 

 

بارها گفتم بازم میگم 

قلب منی خب؟

دستای سردم ..قلب یخ زدم با وجودت گرم میشه

ارامش من 

ببری دوست داشتنیم 

یکی یدونم ♡

نگاه کردن ب چشمات و لبخند زدن :

تو بوسیدنی ترین چشمای دنیارو داری چشم قشنگِ من 

تو زمینی ک پر از ادمای رفتنیه ..تو همیشه ماه قشنگ من بمون

بمون برام .

 

 

 

23:59

♥️