هی گایز خوبین؟؟

۱ ماه و خورده ایه نیومدم اینجا گاد...

من و ببخشین واقعا .. دونسنگام ..اونیام

رفیقام 

و گرلم (پریا /وفا)

نگرانتم و کلی میصت 

خواستم بهت کامنت بدم ولی پیداش نکردم بین این همه ..زیاد نمیتونم بمونم

ولی خبر از حالت بهم بده خب؟ 

عروسک منی تو..

 

فاطی(اریک) کجایی تو بچه خخ 

بهم سر نمیزنی..پیامت و ندیدم و این ناراحتم کرد هوم؟

خبر بده از خودت ..میص یو 

 

 

انقدر سرم شلوغه انقدر پرم از حس بد و استرس واسه کنکور ک گفتنش سخته

حدود ۳۶ روز مونده و من دارم خودم و ب در و دیوار میزنم 

یهو عصبی میشم یهو گریه میکنم ..بعضی وقتا انقدر خسته میشم ک میخوام کتابام و اتیش بزنم 

اما ...دوباره برمیگردم سر کتابا و از اول 

ب خودم میگم حیفه این همه تلاش ب خاطر کوتاهی کردن تو ی ماه اخر ب فنا بره 

سو ...اینه ک بیان نبودم 

و الانم یهو دلم تنگ شد اومدم

 

خب چند تا جمله انگیزشی بگین محض رضای خدا خخ 

لاب یو عال 

چشمک