هعی ..ملت لاو میترکونن من ادامس خرسی

در حالی ک صفحه کتابام و جزوه هام و ورق میزنم ؟یس XD

 

+خب امروز چ جوری گذشت ..؟

باید بگم ک خسته کننده بود 

از دست خودم ناراحتم عصبانیم هستم

چرا امروز ساعت مطالعاتی من باید بیاد رو 5 ساعت؟؟

درحالی ک دیروز 8/9 ساعت بوده

مگه بچه بازیه ؟خاله بازیه مگه ؟؟چرا اینجوری تموم کردم امروز و ؟؟؟

خستگی بیش از حدم بهم اجازه نداد بیش تر از این پیش برم .ولی فردا باید برگرده ب روال قبل .

نمیگم امروز خوب نبودم چون بودم. عالی بودم از لحاظ عملکرد

اره تشویقم میکنم خودم و .چون تمام تستای مباحثی ک جمع کردم و بدون غلط زدم ..کیف کردم ب معنای واقعی 

ولی این دلیل نمیشه ک خودم و دعوا نکنم ..من درونم و دعوا نکنم 

حتی با خودمم قهرم الان .انگار ما دوتا مسئله جدا از همیم ..چون من میخواستم ولی من درونم مخالفت و مقاومت کرد..سر همین عصبیم از دست خودم. واقعا دوست دارم هرچی از دهنم در میاد ب خودم بگم

و این رفتارم با خودم این سرزنش ها ..حقمه

کاملا حقمه 

تا من باشم گند نزنم ب ساعتای مطالعاتیم