تولد الن قشنگمه ..

یدونه الن بیش تر داریم مگه؟!

از همون موقع ک وب دارم هستی کنارم 

همه اون روزا رو یادمه 

اصلا مگه میشه فراموش کرد تورو ؟؟

 

آرزو می کنم خدا توی این روز زیبا همه آرزوهای قلبت رو برآورده کنه
و همه چیزای دوست داشتنی ک توی زندگیت داری رو برات نگه داره
تولدت مبارک عزیزم:)

 

یک سال بزرگتر شدی ..هنوز آدم نشدی تو ؟

تا کی میخوای فرشته بمونی ؟

 

 

 

همین الان در همین لحظه کلی میصت  

 

 

ی چند تا فکت بگم؟

 

-میدونی عزیز دلمی ؟

-میدونی دوستت دارم؟

-میدونی هیچ وقت از یادم نمیری؟

-میدونی همیشه چشمای نگرانم دنبالته؟

-میدونی دلم زود ب زود تنگ میشه برات؟

نمیدونی بدون

 

_########______________________
___####____________________________
___####____..............................._______
___####______________________________
___####______________________________
___####_____________________________
___####_________________________________
___####______###______###_______________
-########__#####___#####_____________
___________#######__######______________
__________################______________
__________################______________
___________###############______________
____________#############_______________
_____________###########_____###___###__
______________#########______###___###__
_____________ __#######_______###___###__
________________#####________###___###__
__ ______________###_________###___###__
_________________#___________#######___
_____________________________#####__

 

ببین منو .. دوستت دارم جوجه ی من

-لبخند

تولدت مبارکمون :)

 

#رفیق چندین ساله