_ صاف کردن صدای ب شدت گرفتم

خب ..دوستان 

پیشاپیش بابت کم تر بودنام عذر میخوام

هفته اینده من ی ازمون المانی مهم دارم ک تاریخش ممکنه دو روز عقب بیفته ممکنه ام نیفته (دعا کنید بیفته)

ب علاوه اماده شدن واسه کنکور لعنتی :/

تکلیف المانی ک مشخصع .باید بشینم تا اون روز کتابام و بخورم چون تو ی روز 5ازمون پشت سر هم ازش دارم و رسما بیچاره ام

ب خصوص ب خاطر کرونام .چون از جام نمیتونم تکون بخورم .ب شدت مریضم ..با تمامی علائم..جوابشم ک مثبت دراومده صو...؟!

من و مریضی و ی عالمه درس و کتاب و کوفتتت (ب قول استاد زبان تخصصیمونXD)

چاره ای هست ایا؟؟

قطعا نه ..متاسفانه نه.

پس مجبورم با همین حالم بشینم بخونم ک البته حدود نصفش خونده شده 

#بله.. اینده نگری :/

 

خلاصه ک کنکور و ازمون و ...باعث کم رنگ تر شدن حضورم میشه ..

فراموشتون نمیکنم فراموشم نکنین

 

اول بگم ک پیشاپیش میص همتون .کامنت بزارید من هر وقت اومدم ج میدم.

دوم ناراحت نشید اگه نشد کامنت بزارم وبتون..باور کنید وقت ندارم.با این حال سعیم و میکنم .ولی خوشحال تر میشم اگه شما بیاید وبم

 

سوم مواظب خودتون و همدیگه باشید 

چهارم دوستتون دارم

پنجم مورد دوم ک گفتم درباره جانان زیاد صدق نمیکنه :/

چون ترک عادت موجب مرضه :/ پس نمیتونم ترک کنم

و اینجوریه ک من پیام میدم میرم و میام 

ی روز باهاش حرف نزنم ..نمیشه یونو..؟

دست خودم نیست واقعا

ی روز از حالش باخبر نباشم اون روز تاریکه .

 

با این حال سعیم بر اینه از احوال همتون با خبر شم همتون برام عزیزین مهمین و خدا میدونه از ته دلم دوستتون دارم 

مراقب مهربونیاتون باشین

لاویووووووو

 

 

#انتشار در اینده 

#کامنتا جواب داده میشن