عاشقت بودم و این را ب هزاران ترفند
سعی کردم ک بفهمانم و فهمیده نشد...

انگار قبل از آمدنت،تو را دوست داشتم

انگار تو را در جایی و در جهانی دیگر دیده بودم
انگار همه آن چیزهایی ک دوست داشتم را میدانستی و
همه آنها را در تو می دیدم.. انگار تمام رویاهایم تکه تکه بهم چسبیده بود و آرزویی را ک در دلم داشتم
با حضور تو برآورده شد!
همه چیز قبل از آمدنت شروع شده بود
دوست داشتنت بهانه بود!

من از قبل عاشقت بودم..........

مــی خـواهـم داستـانـی
از علاقــه ام ب تــو را بنـویسـم
یـکی بـــود ، یـکی ...
بـی خیال........!!
خــلاصـه اش میشود اینــکـه :
دوستـت داشتم، لعـنتـی . . . ! 

ﻧﻴﺎ ﺑﺎﺭاﻥ …نبار... ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ اﺵ ﻧﻜﻦ !

من و اﻭ .. ﻣﺎ ﻧﺸﺪﻳﻢ …

یوسف و زلیخا را بی خیال ..

من در آغوش همین پیراهن  یادگاری..هزار سال جوان تر میشوم . . . 

هیچ وقت نگفتم اما.. انگار هنوزم عاشقتم 

 

گندت بزنن ..مزخرف دوست داشتنی...

 

دلم تنگ شده واسه بودنت ..دیدنت..رد شدن از کنارت و ترسیدن از اینکه صدای قلبم و بشنوی 

دلم تنگ شده واسه تو سینه حبس شدن نفسم کنارت

تنگ شده واسه بند اومدن نفسام برات 

واسه تموم عشقی ک تو نگاهم میریختم و نگاهت میکردم

واسه تموم قربون صدقه هایی ک پشت لبام نگهشون میداشتم و با دیدنت تو دلم تصدقت میشدم

واسه قیافه ای ک همه میگفتن معمولیه و من خیلی سرترم و من اخم میکردم چون عاشقت بودم و تو رو قشنگ تر از همه میدیدم

سری ک پایین انداخته میشد تا ب چشم یکی دیگه چشمش نخوره چون میگفت خیانته ب عشق پاک تو قلبم ..

ادمی ک بهت متعهد بود حتی با وجود اینکه از حسش ب خودت اطلاع نداشتی

من عاشق نبودم ک ..من دیونه بودم ..دیوونه ی تو ..

همیشه فکر میکردم اگه ی روز دستات و بگیرم از خوشی میمیرم 

ولی بد جایی گرفتم دستات و ..بد جا..

موقع رفتنت ...تو فرودگاه

جونم رفت وقتی رفتیا ..

میدونی ک قراره بیام؟

و میام 

حتی اگه نشه تا ابد کنارت باشم

ولی بهت میگم ..ب زودی. تمام حرفام و ..ناشناس 

نمیخوام حسرت نگفتنش بمونه ب دلم 

ی روزی وسط ی شهر جوری بغلت میکنم ..تا دل عاشق چندین سالم اروم بشه