تو فراموش شده ترین اتفاقی هستی ک ب یاد می یارم.....

رفتنت
انقدر ها هم ک فکر میکنی
فاجعه نبود
من مثل بید های مجنون
ایستاده مردم..

آرزوی بوسیدنت را ب خاک میسپارم شاید بوسیدن تو سهم دیگریست :)️

بِ خداحافظیِ تلخِ تو سوگند..نشد ک تو رفتی و دلم ثانیه‌ ای بَند نشد با چِراغی همه‌ جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس.. هیچکس اینجا ب تو مانند نشد

زندگی میکشد اخر ب کجا کارت را ... باید از دور تماشا بکنی یارت را 

دنیا انقدر کوچیکه ک کسی ک ازش متنفری و هر روز ببینی ولی اونی ک عاشقش بودی و دیگه هیچ وقت نبینی 

تقدیم ب تویی ک ندارمت

اما میان تمام نداشتن ها ...دستات و ب یاد دارم..

شانس دیدنت و ندارم اما ..چشمات و ب یاد دارم

همه چی و ب یاد دارم 

بغلش نکردم...نبوسیدمش...
زیر بارون باهاش قدم نزدم...
دستشو نگرفتم...دستایی ک عاشقشون بودم
بهش دوستت دارم نگفتم...
نزدیکش نبودم ...
من فقط از دور دوستش داشتم 

ولی ی جوری دوستش داشتم ک واسه هرکس تعریف میکردم دلش میخواست جاش باشه :)

کی میگه هر چی و بخوای میشه ؟ من خواستمش اما نشد داشته باشمش

جاش همیشه تو دلم درد میکنه ..

ولی من هر وقت حرف از عشق میاد ..هنوزم یاد تو میفتم 

 

با بغض و خنده..: ببین تقصیر خودته ها ..هی چند وقت ی بار میای تو خوابم عمیق بغلم میکنی منی رو ک هیچ وقت تو بغلت نبودم ..

دیگه مثل دیشب من و حتی تو خوابم بوس نکن باشه ؟ اخه قلبم درد میگیره :)

 

پ.ن:و خواب هایم پر از دقیقه های خیالی با اوست...