عاشق شدم؟ 

شدم خخ

روزا دوست داشتنی تر شد وقتی اومدی تو زندگیم

فکر نمیکردم بتونم کسی و از ته دل بخوام 

ی حس دو طرفه... 

معلوم نیست تهش چی میشه 

سهم هم از زندگی میشیم یا نه

ولی.. کاش بشیم

میدونی عاشق صدای مردونتم..؟ 

وقتی گفتی من فقط خودت و میخوام دوست داشتم دنیارو بهت بدم 

ولی میترسم... 

از وابستگی میترسم.. نمیخوام وابستت شم

خب من.. عاشقتم... وقتی فکر میکنم ک نباشی دیوونه میشم

منتها نمیخوام بفهمی خخ

نمیخوام بفهمی قلبم برات میزنه.. 

میترسم... از عشق میترسم 

اما بارها گفتم دوستت دارم... 

گفتی عاشقتم و من نگفتم..:) نه اینکه نباشم نه

ترسیدم بگم از دستت بدم....:))) 

کاش همیشه باشی... کاش بمونی

میدونم درد بدی داره نداشتنت... 

یادمه وقتی گفتی دوستت دارم

ازت پرسیدم از بقیه دخترا بیش تر یا چی؟

گفتی تنها دختری ک دوسش دارم:)) 

ی لحظه قلبم نزد.. ولی نگفتم 

ب جاش گفتم خوب بلدی با کلمات بازی کنی:)) 

دیدی هر وقت ک بهت میگم دلم تنگ شده بعدش میگم ولی 

پررو نشو؟ خخ حقته 

دیوونه ی کله پوک 

لقبمه خخ

_دیوونه

من: دیوونه دوست نداری؟ 

_دیوونه ی خودمی

 

من:مهندس مهربونم 

_جانم دورت بگردم

من:صدا زدن اسمت

_جونه ......

 

_تو فقط مال خودمی

من:نه بابا 😂کی گفته؟

_من میگم

 

این چند ماه ب خاطر وجود تو آروم شدم..

اولش فکر نمی‌کردم بتونم دوستت داشته باشم

وقتایی ک میگفتی دوستت دارم و من سکوت میکردم

و تو حتی اعتراضی نمیکردی

ببخش ک انقدر اذیتت کردم فداتشم..

تو قلب منی بیرون از تنم:))

نمیدونم کی بله گفتنم تبدیل ب جانم گفتن شد

نمیدونم چیشد ..نمیدونم

فقط یهو چشم باز کردم دیدم قلبم و دادم بهت..

 

الهی من دورت بگردم ک سرت شلوغه

قربون صدات برم ک ب بقیه امرو نهی میکنی

و ب من ک میرسی از همیشه مهربونتر و شیطون تر میشی خخ

 میشی همون دوست داشتنی مهربون

ی هفتس ک باهات حرف نزدم و دارم دیوونه میشم

میدونم ب محض اینکه بتونی میای

پس صبر میکنم برات 

دوستت دارم

آرامش قلبم :)

 

 

#سرکاری:/

#ایسگاگر اعظم