دوست داشتین چیتون باشم؟

بشرکتید پلیز

click

 

 

جوابا تو همین پست اپدیت میشع

تنکس از کسایی ک ج میدن

 

دد؟

هوم ریلی؟ گود بیا خ ببینم

اونیم بمون

روالع میمونم

عام انجل من دوست داشتم اومام باشی اومووو

اوپس لولی.مگه اوما نداری؟

میخ عشقم باشی

عجب معرفی نمیکنی؟

اومام باشی حیحی

میتونم باشم دارلینگ بیا ببینم کی هستی

همه چی درست میشه :) سسوو تحمل کن و شاد باش همه چی گذراس، فقط به این فک کن که تموم سختی هایی ک هس تموم میشه شاید زودتر از چیزی ک فکرشو بکنی شادی و غم میان و میرن ، پس فقط سعی کن خودتو نبازی و همیشه تو هر سختی ی خوشحالی پیدا کنی

 

یونو ک ادم ضعیفی نیستم.بات چشم لاولی سعی میکنم

تنکس بابت پیامت

 

پیام اخری من بودم ، ولی فکر میکنم نشاختی

هی فکر کنم طبیعیه نشناسم عسلی.بیا بگو کی هستی

خب اگ ی دنیای دیگه وجود داشته باشه تو قطعا ی فرشته میشی :)

فداتشم ک

فرشته تویی ما ادات و در میاریم

شناس بیا

زندگیم باشی الانم هسی لنتی فق نمیدونی من نخاستم بدونی

هی..ب نظرم اشنا میای .میشناسمت؟ بیا خ

لیدی سیلورمممم عررررر میصت... آبجی بزرگم")

لیدی سیلورت هستم ک 

میص یو مور

ای جانم پونی 

آجیه واقعیم

اوه یهه مایی لاولیم .ابجی هم هستیم رایت؟

همین اونیم بمونی*--*🐅🧁

حتما میمونم سوئیتh

والا ما ب همین راضیم:)فقط یک سوال به نظرت من کیم

گود چ قانع خخ

همونی ک دیشب نخوابیدی مگع نه؟

کراشم؟خ کراشی ناموصا

صحیح

جدی؟ تنکس خخ

اومام باشی:

فکر کنم بتونم باشم لاو

مامانم و آجیم و خاله و عمه 🥲💕

ای جون دلم ک همشون من؟خخ

شناس بیا ببینم دارلینگ

 

 

​​​​​​