چ خبره تو این خراب شدع؟؟

ی سریا دارن حالم وبهم میزنن

ادم باز میکنه پستارو

یا تو خود پست طرف و با خاک یکسان کردن یا تو کامنتا دارن هم و ضایع میکنن

هم و قهوه ای میکنین یعنی خیلی گنگتون بالاست؟

جمع کنین این مسخره بازیارو

ی مدت عاشق اینجا بودم 

ولی الان خیلی شیک گند خورده تو بیان

ی مدت ک کلاهمم میفتاد اینجا نمیومدم بردارم

الانم ک هستم ب خاطر کساییه ک واسم عزیزن

ی ذره بزرگ شین دیگه

خسته نشدین ؟

ب خدا ماعم ک این پستارو میخونیم خستع میشیم

من یکی ک اعصاب ندارم بقیه رو نمیدونم

چند وقته فقط  دارم نگاه میکنم وهیچی نمیگم

ستاره هام روشنه 

یعنی ی کاری کردین حتی با این ک رو اعصابمه نمیخوام برم پستارو ببینم

این ک میگن چند تا بچه اومدم گند زدن ب بیان و ب شخصه قبول ندارم

چون بچه های با شعور زیاد داریم اینجا

ولی بعضیا رفتارشون بچگانس 

علاوه براین موضوع

یونو ک توهم زدن خوب نیست؟

چی میزنین فکرمیکنین همه عاشقتونن؟

بگین ماعم بزنیم خب خخ

پارکتون و عوض کنین ناموسا

ی سری بد رو اعصابن

بشینن سرجاشون تا ب معنای واقعی پارشون نکردم

چند وقته اینجوری پست نزاشتم ازخودشون در اومدن

هی ب روشون نمیارم فکر کردن چ خبره

گندزدین ب همه چی 

تو این 3 سالی ک اینجاعم اینجوری ندیده بودم بیان و

 

 

 

بقیع

شما نظری غیر از نظر من دارین؟

 

 

 

#با همه نبودم مخاطبای خاص داره 

میخواین اتمام حجت در نظر بگیرید یا گپ دوستانع ب خودتون مربوطه

 

از این ب بعد حضورم اینجا پر رنگ تر میشه

# وفا بیا اینجا ببینم گرل چرا وبت و بستی