خب رفقا

چالش حرف تو گذاشتم

هر چی دل تنگتون میخواد بگین 

لاویو ..

پست ب روز میشه

جوابارو همینجا پست میکنم :)

بشرکتین تنکس..♡

همتون شرکت کنید بچه ها

لینک برداشته شد 

 

پری جونم خیلیییی دوست دارم.. معذرت دیگ نمیتونم بهت سر بزنم.. لاو یو❤بهم قول بده همیشه مواظب خودت باشی خب؟؟

جانم.

منم خیلی دوستت دارم عزیزم..یعنی چی؟لاویو مور 

نه قول نمیدم ..اگه بری اصلا مواظب خودم نمیشم یو نو؟اصلا؛)

عام حس و حرفی ندارم پریسا..

نو پرابللم.:)مثل نغمه حرف میزنی

شماعا اصلا تنتون میخاره

باش

اونی پریسا خیلی خیلی دوست دارممم

منم خیلییی دوستت دارم دونسنگم

اونی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی بیش از حد مودوستمت*-* کیستم..؟(S)

ای جاننن فداتشم من ..منم خیلی میدوستمت لاو ... اسمت س داره؟ سیسو؟

ای دونت نو لاو

قول ندی خیالم راحت نمیشه.. من همش فکرم پیش توعه لطفا مواظب خودت باش اوکی؟

نشه..گفتم ک مواظب خودم نمیشم ..حالا اگه دلت میاد با این حال من و بزاری بری برو..واقعا دلت میاد؟ :)

حرفی نعرم...

اوکی..

خیلی وقته زیاد بت سر نمیزنم...خودمم از این موضوع ناراحتم ولی نمد چمه..یونو؟ اسکل مسکلی چیزی شدم فک کنم... لاو یو مور*-*

اوم..منم حتما ناراحتم..

چیزی شده؟ دور از جون عزیزم نگو..

می تو..

معلومه ک دلم نمیاد ولی نمیتونم مجبورم.. ولی بهت سر میزنم❤ پری! اوک قبول؟؟

مطمئنی دلت نمیاد ..؟

کی هستی؟

بگو کی هستی میدونی چشم انتظارت میمونم..:)

میتونی منتظرم نزاری؟ گاد..من چرا گریم گرفت..

تا نفهمم کی هستی و ندونم ک میای هیچ قولی نمیدم..

اونیم:) خیلی بیشتر چیزی ک فک کنی دوصت دارم مراقب خودت باش.. نمخ ببینم ناراحتیتو همیشه اونی جذابمی لاو یو..♡:)

جانم..وانیل منی هوم؟

منم خیلی دوستت دارم فداتشم

تو ام مراقب خودت باش

منم همینطور.دونسنگ مهربون منی ..لاویو تو ♡♡

نمیخوام بگم کیم خو:| ترروخدا گریه نکن حیفه چشمای خوشگلت گفتم که سر میزنم..هستم خیالت راحت:)

فکر کنم فهمیدم کی هستی 

همونی ک چند شب گفتینوم بود عکسم و دید .بعد گفتی ک مشکل پیش اومد واست ...

اره؟اسمت و نمیگم شاید نخوای کسی بدونه

 تویی ک میگی چشمام حیفه ‌..پس اشکم و در نیار و زود برگرد..

آره.. الان دیگ گوشی دستم نیس یه قراضشو پیدا کردم با همین به زور میام.. فقط دراین حد سعیمو میکنم فقط توهم باید قول بدی

واقعا متاسفم بابت این قضیه..همه چیز درست میشه خب؟

فداتشم من... باشه..قول میدم ب شرط اینکه بیای..

تو ام باید مواظب خودت باشی.

خیلی ازت خوشم میاد

تنکس لاو

یااا تو چرا متاسف باشی تقصیر خودم بود یه روز بالاخره قرار بود بفهمن.. خدانکنه پری جونم مرسییییییی.. اوهوم باس یکم بگذره فقط لاو یوووور❤😘

عزیزم..کاش یکم بیش تر مراقب بودی..

فداتشم عزیزم..

درست میشه:) لاویوو توو♡♡

ایا تاحالا قصدت از یک رابطه ربیه بوده؟ همینکه تاحالا شده روى یکى چشم داشته باشى؟

چی چی بوده؟

نه .کسی و دوست داشتم ولی چشم داشتن و ..نه

آبجی قشنگم:) مراقب زیبایی های درون و بیرونت باش:) دوست دارم:) (چرا مث نامه خداحافظی شد؟😂)

فاطی /مایی کدوم؟

خداکشتت 😂باشه عزیزم مواظبم 

تو ام مواظب خودت باش

می تو :)

ای دونت نو ترسیدم ی لحظه خخ

میدونستى تو خواهر نداشته منى؟:) ممنونم که هستى❤️ یک فیلم از سگتم بزار دیگه:)

ریلی؟چ عالی..ممنون از تو :)

بالاخره فهمیدى اونیکه واسه شب پیام داده بود کیه؟

شب؟؟متوجه منظورت نشدم.نع

اونی پریساااا خیلی دلم برات تنگ شده بود ببخشید کم میام بهت سر نمیزنم :(( بوس رو لپت خیلی مواظب خودت باش سعی میکنم خیلی بیشتر بهت سر بزنمممم*-*

جانم عزیزمم

منم دلم تنگ شده برات 

ایگوو..بیش تر بیا خب ..دلتنگت میشم ..

بوس بک لاولی.توام مواظب خودت باش عزیزدلم

بهترین کارو میکنی♡▪︎♡

نونااا خیلیییی دوست دارمممم نونای گوگولی خدممم*-* ♡

جانم رایا 

منم خیلیی دوستت دارم فداتشم

گوگولی نیستم خخ

میدونی دوست دارم دیگه...نه؟

وقتی نمیدونم کی هستی از کجا بدونم عزیزم؟

می تو..

جذاب دوسداشتنی خواستنی و کلا عشقی

فدات نظر لطفتع ♡

اونیییییییییی خیلییییییی دوجتتتتتتت دارمممممممممممم♡-♡

مرسییی لاولیی منم خیلیی دوستت دارممم♡♡

چه خبرا😅

سلامتی خخ