#انتشار در اینده..

بیاین گایز بهتون نیاز دارم

های خوبین؟

الان ک دارم این پست و مینویسم ساعت ۱۲ و ۳۶ دقیقست

امروز رفتم مدرسه برای گرفتن کارنامه و اعتراض و ..

خداروشکر کار اصلا ب اعتراض نکشید چون نمره هام همونی بود ک فکر میکردم 

بنابر این اعتراض نزدم .همشونم بالای ۱۶ شد ولی باز من ریکشن بابام و نمیدونم.

تو هر کلاس جاست ۵/۶نفر همه درسارو قبول شدن !

بقیه ی عالمه تجدید داشتن .یکی از بچه ها هر ۱۰ تا درس و افتاده بود 

اون یکی ۵ تا و ...

خلاصه ک این رسمش نبود ب ما مجازی درس بدن و حضوری 

امتحان بگیرن .ب هر حال گذشت 

غول اخر مونده .

بی نهایت احساس خستگی میکنم

حدود ۹۰ درصد بچه ها میگفتن ک برنامشون قبولی واسه سال بعده 

و امیدی ب خودشون ندارن امسال 

منم گفتم خب لامصبا واسه چی میایین جا اشغال میکنین اخه

شماها ک نخوندین و اصلا برنامه قبولی ندارین بشینین سر جاتون سر جدتون

ولی میان دیگه :/میان سر جلسه کنکور:/

ازتون میخوام ک برام دعا کنید..

و اینکه تو همین پست بهم امید بدید.

انرژی بدید بهم دوباره شروع کنم ب درس خوندن انرژیم افتاده 

دعا کردن.. انرژی دادن و امیدواری 

بهترین لطفیه ک الان میتونین در حقم انجام بدید ..

ب زودی میام کامنتارو میخونم تا انرژی بگیرم

پس ‌کامنت یادتون نره

هر چی زودتر این کار و انجام بدید ممنونتون میشم

چون زمان مهمه 

راستی تا یادم نرفته ..

دلم تنگ شده واستون ..♥️

#انتشار در اینده