دلم خواست یکم حرف بزنم 

#انتشار در اینده..

سه ساله تو بیانم..

خیلیا اومدن و رفتن

با خیلیا دوست بودم و هستم 

خیلیاعم ک رفتن..هرکدوم ب ی دلیل 

اما..

خیلیاعم هستن و از قلبم خطشون زدم 

دیگه خیلیارو دوست ندارم :)

دیگه جایی تو قلبم ندارن

ی زمانی حاضر بودم هرکاری واسه ادمای اطرافم بکنم

از محبت بگیر تا نشستن پای غماشون 

الان نه .دیگه حاضر نیستم 

خیلیا تموم شدن واسم

بالاخره ب قلبم یاد دادم هرکسی و تو خودش جا نده

هرکسی و دوست نداشته باشه 

میترسیدم از روزی ک بتونم این حرفارو بزنم 

میترسیدم بتونم دوست نداشته باشم 

ترسیدم از اینکه بتونم بی اهمیت باشم نسبت ب اطرافیانم

تبریک میگم ب بعضیا شما موفق شدین

کاری کردید ک بتونم دوست نداشته باشم

تنکس واقعا :)

 

کامنتا بازه.بعدا نیام ببینم پستم بی کامنته :) 

 

 

 

🔴نخواستم پست جدید بزارم ..

پس تو همین پست میگم..

امروز 500 روزگی وبمه :)

3ساله تو بیانم و 500روزه ک وب دارم

از اینکه این مدت کنارتون بودم واقعا خوشحالم

لاو یو عال..

#انتشار در اینده...