گل های بهشت سایبانت

یک دسته ستاره ارمغانت

یک باغ پر از گل های نرگس

تقدیم به قلب مهربانت..

الهی جاده زندگیت هموار

آسمون چشمات صاف و دریای دلت همیشه آروم و زلال باشه

و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی . . .

تولدت مبارککک جیگرمم

 

 

 

 

 

 

اینم دوتا کلیپ برای مایی من..

 

کلیک♡

 

 

🎁کلیک🎁

 

 

میدونی

زندگی سه تا پیچ داره

تولد، رفاقت و مرگ

تو پیچ دوم دیدمت تا پیچ سوم باهاتم

تولدت مبارک مایی خوشگل من..

انشالله ۱۰۰۰ ساله شیی😍😍♥️💛

لاویوووووو

همیشه کنارم بودی ب حرفای هم گوش میدادیم 

سعی میکردیم حال همدیگه رو خوب کنیم یادته؟:)

روزای باحالی بودا..شاید تلخی زیاد داشت اما همین کنار هم بودنمون 

شیرینش میکرد..نه؟

اگه پیشت بودم محکم بغلت میکردمم

حسابی تو بغلم فشارت میدادم 

و ی جشن کوچولوی دونفره ی خاص تو کافی شاپ 

بعدم کلی دور دور تو شهر 

دوباره خیال پرداز شدم هوم؟

اشکالی نداره چون باعث میشه با فکرش لبخند بزنم:)..

بدون ک زیاد دوستت دارم ..♥️

 

 

 

 

 

پ.ن:پست چند روز قبل تولدت گذاشته شده ♡

تاریخ انتشار :22خرداد ساعت 23:59

بوس بهت  و..

تولدت کلی مبارک🎈🎊