دارم باعث نابودی خودم میشم..

گند زدم..

۱ روز کلا وقت داشتیم واسه شیمی

من دیشب نخوابیدم ...سرم همش تو کتاب بود 

با این همه خوندن حدود ۱۳ اینا میشم 

ب خاطر سخت بودن نهایی فاکی

دیشب معلممون میگفت فقط پاس کنید 

پاس کردم ولی چ پاس کردنی؟؟

ساعت ۵ صبح وقتی ک داری درس میخونی 

خون دماغ بشی چی کار میکنی؟

با بغض میگی من چم شده..

نه چیزی خوردی نه خوابیدی ..

فقط خوندی ..اخرشم نتیجه اینه...

بگین ک مثل منید ..بگید حق دارم ..

بگین مجازی درس دادن حضوری گرفتن حق داری 

بگین تا خودم و داغون نکردم😭

با این رشته لعنتی من ..درسای اختصاصی و فرصت کم 

امتحان این جوری ...!!

مگه ما مدرسه رفتیم لعنتی ...تو امتحانت میخوای انتقام بگیری مگه ..

وقتی تستی میخونی سر تشریحی دهنت سرویس میشه

بعدشم کنکور 

همین الانم دارم گریه میکنم..بیش تر ب سرم فشار میاد و دوباره خون ریزی...

معده دردی ک از صبح ب خاطر استرس کشیدم

اخرشم هیچی ..

من خسته ام 

فقط میخوام بگم خسته اممممم

دیگه نمیکشمممم خدایاااااااا