اولین امتحان و دادم و ...

امروز رفتم حوزه امتحانم...

ی سری از بچه هارو دیدم..

همه استرس..

تقریبا هیچ کدوم دیشب نخوابیدیم..

من خودم ۳ ساعت خوابیدم از ۲ تا ۵

الانم از ی طرف سردرد از ی طرف دلدرد..

امتخانم تقریبا سخت بود ..با اینکه دینی بود حدود۱۷میشم

دارم عضه میخورم ولی ب درک ک اینجوری شد 

الکی نیست ک نهاییه

دستگاه گوشی یاب میگرفتن..کارتارو با صورتامون چک میکردن

ضدعفونی و ..خلاصه بساطی بود 

از اداره ام اومدن .مَرده بعد از ی دور تو کلاس ی راست اومد سر میز من!

جفت کردم در واقع .ازم پرسید واسه کدوم مدرسه ای معلمت کیه

سطح سوالا چ جوریه راحت میتونی جواب بدی

منم جوابش و دادم و گفتم تا حدودی میشه خوب جواب داد 

خدایی معلم دینی ما هیچ کاری واسمون نکرد فقط الکی سوال داد و امتحان گرفت هیچ کدومم ب درد نخورد

باز خداروشکر همین نمره ۱۷ با مستمرم ک ۲۰ عه جمع میشه

بعدشم با ترم اول جمع میشه.

پس فردا امتحان شیمی دارم 

دینی ک این بود وای ب حال شیمی...

من ی حس گندی دارم ک حس میکنم همه رو اشتباه نوشتم

خدایا این حسارو ازم دور کن..

 

بیایین ببینم چ طورید

کامنت بدین

 

چرا روزه سکوت گرفتین؟؟