دوستای نازنینم..

دیگه وقت رفتنه...

درسته من همین حالاشم چند روز نبودم

اما یکی دوبار سر زدم ..

ولی از امروز قراره ی مدت تقریبا طولانی نباشم..

از ی طرف دلتنگی از ی طرف استرس‌..

همشون دارن بهم فشار میارن ..درکم میکنین..؟

حتی شبا نمیتونم خوب بخوابم..

فکر ازمونا فکر کنکور ..

من هر شب تو خواب سر جلسه امتحانم و هیچی بلد نیستم!!

وقتی چشمام و باز میکنم و میبینم خواب بوده خداروشکر میکنم ...چرا تو خوابمن ی امتحان مثل دینی و بلد نیستم؟

شدت استرسم زیاده..

تدریس مجازی و امتحان حضوری عادلانست؟

نه..

این عادلانه نیست ک دلم تنگ شه و نتونم بیام 

عادلانه نیست این همه استرس بکشم..

عادلانه نیست  از دستمم هیچ کاری بر نمیاد

 

تک تکتون برام عزیزید 

خیلی خیلی دوستتون دارم 

مواظب مهربونیاتون باشین

منم فراموش نکنید

برام دعا کنید لطفا..

 

پ.ن۱: سبای عزیزم بازم تولدت مبارک 

امیدوارم ب تمام ارزوهای قشنگت برسی 

لاو یو ♡

 

پ.ن۲: ایان..دلم تنگ میشه برات...

مواظب خودت باش..

هوای وبمم داشته باش لطفا 

دوستت دارم..

 

پ.ن۳:نیروان امیدوارم موفق باشی 

دلم تنگ میشه .مراقب خودت باش

 

پ.ن۴:جئون کجایی تو دختر ؟فکر کنم وقتی میای نباشم

خیلی وقته مثل قبل باهم حرف نزدیم نه؟

از خودت مراقبت کن

 

پ.ن۵: اگه کاری حرفی چیزی بود گاهی ب گفتینو سر میزنم

اونجا میتونید باهام در ارتباط باشید 

 

 

ماشاالله تعدادتون زیاده نمیتونم نام ببرم 

برای همتون ارزوی سلامتی و موفقیت میکنم 

امیدوارم ک هممون با نتایج عالی برگردیم 

و ی تابستون ب یاد موندنی داشته باشیم

ب خدا میسپارمتون

 

 

بیاین خداحافظی ...

 

 

بچه هاا  جیمین لاور ک اخر اسمش بیبیه 

همونی ک من بهش میگم لولی ی چیزی گفته بگم بهتون

اینارو تو گفتینو فرستاده 

 

بیبی

ب چ اسمی میشناسمت؟؟

بیبی

انجل

سلام

ببین بابام قضیه ی بیان و فهمید

این گوشیه خواهرمه

به همه بگو هیققققف

تو رو خدا به پری ناز بگو بیبی عاشقته

بگو برمی‌گردم یه روز

بگو مطلق به اونم

بگو اونم با هیچکی نباشه هیقققق

به مامان و لیزا حتما بگو

به صوفی هم بگو به بلو بگه

هیققققق

تو رو خدا هرچی گفتم رو انجام بده

هیققققق بگو به پریناز هیققققق ددیه ممممممنننمم

تو رو خدا بگو

بگو فراموشم نکنم

ن

فعلا گوشی ندارم هیققق

به اون چند نفر بگی

به بقیه هم بگو دوستشون دارم

اما عاشق پرینازم

هیققققق

دوست دارم انجا

ل

خداحافش

به اوما بگو ناراحت نباشه

به لیزا و بقیه بگو غصه نخورم

ن

به پرینازم بگو یه روز میام پیشت دد هیققققق

خدااااا

بای