سلام یورابون 

این پست اتمام حجتع

 حرفایی ک میخوام بزنم لزوما 

مخاطب خاصی نداره ولی باید گفتع شه

میدونید ک ادم رکیم بد یا خوب همینم ک هستم 

عادتم اینه حرفام و میزنم تغییرم نمیکنم 

ب نظر من ادم حرفاش و بزنه بهتره 

آدم روراستیم 

پس بگم حرف دارم باهاتون 

از مقدمه چینی خوشم نمیاد میرم سر اصل مطلب

هیچ کس!!! هیچچچچ کسسس 

حق ناراحت کردن یا عصبی کردن ایان و نداره 

هیچچچ احد و الناسی  مفهومه؟؟؟

ایان بی نهایتتت واسه من مهمه !!

ب قدری ک حتی تو تصورتونم نمیگنجه

ناراحت بودنش عصبی بودنش همه چیش واسه من مهمه 

دلم نمیخواد کسی باعث عصبی یا ناراحت شدنش بشه 

ک اگه بشه کلاهمون بد میره تو هم 

این ی اخطاره !

منِ مهربون خیلی سنگدل میشم 

من حتی خودمم  موقع عصبانیت و ناراحتیم حواسم هست بهش !

اجازه ناراحت کردنش و ب هیچ عنواننن ب هیچ کس نمیدم 

این منم حساسم رو کسایی ک دوستشون دارم 

دست رو حساسیتام نزارید 

خط قرمز ک میدونید چیه؟ایان همون خط قرمز منه 

پس حواستون باشع ب خط قرمزای من 

درسته من نیستم چند وقت ولی اصلا دلیل نمیشه حواسم

بهش نباشه .من از دورم حواسم ب همه چیز هست 

مخصوصا ب افرادی ک روشون حساسم!

من سر این مسئله‌ با کسی شوخی ندارم 

حتی کسی شوخی شوخی بخواد این کارو کنه من جدی جدی میدونم باهاش چیکار کنم 

هرکی هستی اوکی 

ولی اگه ادعای دوست داشتنم و داری ب کسایی ک دوستشون دارم احترام بزار 

احترام برای من از همه چیز مهم تره 

چیزیه ک من تو زندگیم خیلی بهش بها میدم 

امیدوارم چند وقت دیگه ک سر زدم نبینم ناراحت یا عصبیه

چون بد میشه خیلی بد !