آخرین دقیقه های بودنم...

🙂🙂🙂

برام دعا کنید ..احتیاج دارم ب دعاهاتون

انرژی مثبت برام بفرستید من دریافتشون میکنم

دلی دوستتون دارم...

من و ببخشید اگه احیانا باعث ناراحتیتون شدم ..

ناخواسته بوده..

دوست ندارم کسی ازم ناراحت باشه ..

خود خدا میدونه ک چ قدر برام با ارزشین

امیدوارم بهترینا برای هممون رقم بخوره .

من هر کاری میتونستم کردم..

متاسفم اگه اونجوری ک باید خوب نبودم..

چ قدر سخته دل کندن..!خدا میدونه چ قدر سخته..

نیام ببینم ی سریا ب خاطر مسئله های بی اهمیت حذف کردن رفتنا

ب خدا نمیبخشمتون .

اگه حالتون بده اگه مشکلی بوجود اومده فقط ی مدت کوتاه وبتون و ببندید

با نبود هر کدوم از شماها قلبم داغون میشه..پس داغونش نکنین

و اینکه کامنتای وبم بازه 

ایان هست .اینجا ادمین داره .فعالیت میکنه .

و کلا وب و اداره میکنه در نبود من .

نبینم کسی بهش بگه بالا چشت ابروعه!

خدا اون روز و نیاره میدونید ک قیامت میشه🙂

البته شماها همتون باشخصیت و همه چی تمومین

این و واسه ی سری ادم خاص گفتم.

دونسنگا ..اونیا...رفقا..بچه های عزیزم 

دوستتون دارم تا ابدو یک روز...مواظب خودتون باشین

من تا ساعت ۲ هستم و بعد ...

حرفی گله ای سوالی  هست 

بگین .

حرف آخرتون؟(میتونه چندین خط باشه)