اومدم خداحافظی کنم🙂

سلام رفقای خوب و مهربونم..

کسایی ک مثل خانوادم دوستشون دارم...

با بغض دارم تایپ میکنم براتون

دل کندن ازتون سختع واقعا ..

ب سختی دارم این کارو میکنم ..

گریم گرفته..

ولی باید برم ..

دلم براتون ی دنیا تنگ میشه 

واقعا ی دنیا...🙂

باهاتون اینجا زیاد وقت گذروندم ...

مگه میشه یادم بره روزایی ک باهم داشتیم؟🙂💔

نمیشه..فراموش شدنی نیست..

اشک تو چشمام جمع شده تار میبینم ولی مینویسم...

مینویسم ک دوستتون دارم...

مینویسم ک دلم بی نهایت تنگ میشه...

مینویسم ک سخته..‌.با درد مینویسم...

دلتنگی من شاید عجیب ب نظر برسه اما..

آدم میتونه دلتنگ دستایی بشه که اصلا نگرفتتشون🙂

تایپ میکنم جمله هارو با ی عالمه عشق 

ی عالمه دلتنگی ...من ک هنوز نرفتم چرا دلم تنگ شده..؟🙂

اه لعنت...

فقط ی چیزی میخوام ازتون...

مواظب خودتون باشین.. مواظب همدیگه باشین..

نگرانتونم...حتی از دور ..

فراموشتون نمیکنم...

نمیدونم شاید فراموشم کنین..

خیلی درد داره عزیزام فراموشم کنن..🥺😅

وب و گاهی چک میکنم.. خوشحال میشم کامنتاتون و ببینم

.....

لبخند میزنم اما..

مَن دَر اینً لبخنــ🙂‍‍ـد های تلـْخ مهارت دارم

پس..خداحافظ تا بعد کنکور...
 

♥️باعشق:parisa👑♥️

 

بیایین خداحافظی..🥺💔

 

+جئونم مواظب خودت باش ..دلم برات تنگ میشه...دوستت دارم نفسم..

+نیروانم توعم مواظب خودت باش..لاو یو پسر قشنگم..دلم تنگ میشه برات..