حواست نبود کیو از دست میدی
من از اونام که با فرصت دوم آشنایی ندارم عزیز 

ب بعضیا باید گفت: مرسی که نیستی؛ بهم فهموندی من لیاقتم بیشتر از این حرفاست...😂

در حدی نمی بینمت کع مانع خنده هام بشی 
 

هی فلانی… وقتی رفتی حتی فِکر برگشتَـم نَکن تو دُنیـای مَـــن هیچ آشغالی بازیـافت نمیـشه

انقد قویم ک قید هرکسی رو ک بخوام میتونم بزنم 

مَــن ی شـهر ســوت و کــور زیــرِ یِـــک اُقیـــانـوسَـم 

پس شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر… شخصیت من چیزیه ک من هستم… اما برخورد من بستگی داره ب اینکه تو چی باشی

بهم گفت: «تو خیلی خطرناکی» پرسیدم چرا؟ جواب داد: «چون به هیچکس نیاز نداری!» لبخند زدم 🙂


الماس نیستم ولی کمتر کسی توان داشتنمو دارع

اینقدر کلاس میزاری زنگ تفریح هم داری؟😂

بعضیا میگن تک پرن اما تکی تکی با همه میپرن خخخ

این که جوابتو نمیدم قصدم توهین نیست 
پیشگیری از توهینه!

ناموسا تو ک قبافت شبیه تراکنش ناموفق میمونه دیگه واسه ما خودت و نگیر😂

برای بعضیا باید خودش باشی نه خودت

من زندگیم سیاه سفیده و جایی واسه ادمای هف رنگ نیست!

جواب حرفاتو تو یک کلمه خلاصه میکنم (👌زارت )

باا اش اَصَن ما بَد..قَبضِش دَرِ خُونِه《 شُما》 میاد؟!؟😺

من انقد دقیق به جزئیات زندگیم توجه نمیکنم ک تو مثل اشعه ایکس زوم کردی رو استخون بندی زندگیم 😂😉

 

فکر میکنی خیلی تیزی😂 سوزنم تو همین فکر بود نخ رفت تو کو*نش 😂

تــموم دنـیا ی طرفــ تـو هـم هــمون طـرف عـزیـزم

من ھمه ادما رو دوست دارم حآلآ اگه تو رو دوست ندارم حتما ادم نیستی😏

اومدم ی لحظه کتاب  «بیشعوری»” رو بخونم دیدم خیلی دارع بهت توهین میکنه...😏 بستمش.😂

من و تو باهم خیلی فرق داریم  تو دنبال ی تیکه از کیکی  من دنبال دستور پخت شم

خیلیا زمینمون زدن ولی نمی دونن بزنی زمین هوا میره...🙂

تو جنگل من قد کشیدی یادت نرفته ک باغبونت کیه؟

خیلی وقتا تو کفِ من خودت و شستی

خوبی کِه از حَد بگذرد، خود چُس کن فَعال میشَود..😏

عجب

 

 

#قُل اعوذو به رب ناس، آدم باشی از دور پیداس

 

من نظرررر میخواما 

💕😘

پ.ن:انتشار در آینده