سلام ب همگی...

این پست بعدا منتشر میشه.

این پست و برای ایان مینویسم...

ایان ...

داداش ایان مهربونم..

وقتی این پست و میبینی من نیستم اما..ب یادتم...

نمیدونم جای خالیم حس میشه یانه‌..اما جای خالی تو رو ..تمام سلول های بدنمحس میکنن میدونی..؟

میدونم اون موقع ک این پست و میبینی.. دلم بدجور برات تنگ شده..

تعجبی نداره.. من دلم خیلی وقتا برات تنگ میشه..

ی مدت کنارت نیستم و کنارم نیستی اما..میدونی جات تو قلبمه..

از خدا خواستم ک مواظبت باشه..تو امانتی منی دست خدا ..

من اگه خدا بودم تو میشدی الهه کائناتِ من..

تو ی نفر نیستی تو هزار نفری..حتی با فکر نبودنت تنها میشم..

دیدی  ی وقتایی گریه ات میگیره

واسه اینکه اشکات نریزه بالارو نگاه میکنی؟

همون جوری دلم تنگه‌..

تو.. خلاصه تموم چیزای خوبی هستی ک از خدا خواستم..

هر وقت دلم برات تنگ میشه میام پشت قلبت هی در میزنم ، پس هر وقت قلبت میزنه بدون دلم برات تنگ شده .

میدونی چندتا دوستت دارم؟۱۵ تا...

ب اندازه ی ۷ تا اسمون و ۸ تا دریا و ۱ دنیا..

مرسی چند ماهه تو قلبمی

تا ابد تورو نگه میدارم..

ولی

اونقدری ک فکر میکنی دوستت ندارم چون...

اونقدری دوستت دارم ک نمیتونی فکر کنی..

هیسسسسس ، دنیا رو ساکت کردم که بهت بگم دوستت دارم

گاهی وقتا موقع خداحافظی ازتو

خواسته یا ناخواسته بهت میگم مواظب خودت باش 

مواظب خودت باش یعنی برام مهمی

مواظب خودت باش یعنی  نگرانتم

مواظب خودت باش یعنی  دوست دارم

مواظب خودت باش یعنی به خدا میسپارمت

مواظب خودت باش یعنی از الان دلم برات تنگ شده..

مواظب خودت باش خب؟

وقتی برگردم خودم مواظبتم.