به نقطه ى بى تفاوتى رسیده ام!

دیگر برایم مهم نیست که از زمین به آسمان میبارد،یا از آسمان به زمین

..این روزها به معناى واقعى در خلأ آرامش شناورم....! .

از شما چه پنهان،دیگر هیچ چیز برایم مهم نیست.سرِ کیسه ى اعتمادم را بسته ام و دیگر درش را به روى هیچ کسى باز نخواهم کرد.حوالى آرامشم را خلوت کرده ام و پشت پنجره ى بى خیالى فنجان چایم را سر میکشم.از شما چه پنهان،از دوست داشتن هاى دو روزه بیزار شده ام.

دیگر برایم مهم نیست
بی حس شدم...
از قضاوت و بی انصافیِ هیچ آدمی ، دلم نمی گیرد !
من به مرحله ی پذیرشِ خودم رسیده ام ،
نه از تمجید و ابراز علاقه ی کسی ، ذوق می کنم ،
نه با انتقاد کسی ، بهم می ریزم !
به معنایِ واقعی ، عینِ خیالم نیست 
این روزها ، همه چیزِ دنیایِ من ، ب خودم بستگی دارد...

این چندمین بار است ....

که چشمانم بخاطر تو

زیرشان را خیس میکنند...

میدانی!

گاهی رنج ها را نباید امتداد داد

مثل یک چاقو که چیز ها را میبرد و از میانشان میگذرد

باید از بعضی ادما گذشت و برای همیشه تمامشان کرد....

هیچ کدام از کارهایت دلم را ب اندازه ی دروغ هایت نمیسوزاند

اینکه بمانی و بازی ام  دهی،

هزار بار بدتر از خط زدنت از زندگیم دلم را میشکند

با دوستت دارم های ابکی چ چیز را میخواهی ثابت کنی!؟

حتما زرنگی خودت را!

نه... تو بازیگر خوبی نبودی.... چه زود دستت رو شد...

برای همیشه تمامت کردم...

اشتباهی بودی در زندگی ام...  پاکت کردم.. ب همین سادگی....

تو جمع خانوادت نشسته باشی...همه میگن میخندن..تو فاز خودتی حرفا بگوشت میخوره اما نمیشنوی هیچیو...الکی لبخند میزنی...صدات میکنن نمیشنوی بغل دستیت با دست میزنه بهت...میگه هی با توییم....میخندیو میگی شنیدم اما ....فقط جسمت اونجاست....

 

 

 

پ.ن:

من اینجا همیشه خودم بودم...

گفته بودم تو واقعیت احساسم و نشون نمیدم .اینجا نشون میدادم ..

اما دیگه نه...نمیخوام.

رفتارم ممکنه باهاتون متفاوت بشه .سرد ب نظر برسه بی احساس باشه

اما من هنوز همون ادمما !

من هنوزم همون ادمم ..باطنا همونم اما تو ظاهر نشون نمیدم 

از این ب بعد رفتار و بروز احساسات من و مثل رفتارم تو دنیای واقعی میبینید .

ممکنه این پریسارو دوست نداشته باشد شایدم برعکس.

من هنوز همونم باشه؟همونی ک میتونین رو درد و دل باهاش حساب کنید 

همونی ک حتی با درد و دلاتون تو دنیای واقعی گریه میکنه :)

همونی ک  دوستتون داره ب زبون نمیاره

همونی ک از این ب بعد تو دلش محبت میکنه

اینی ک میبینید مغرور ب نظر میاد 

دست خودش نیست و این ی حس برتری نیست.

این من ..شاید ی روزایی ی وقتایی..پیش بیاد ک احساساتش و بروز بده 

اما موقته..موقت 

دوستتون دارم ♡