میخوام درباره ی سری مسائل

صحبت کنم.

اول از همه ممنون ک اومدین.

بچه ها یکی از این مسئله هایی ک میخوام 

دربارش صحبت کنم درباره ی گرایشاست

خب خیلیا استریتن و کاملانم طبیعیه

اما خواهش میکنم ازتون اوپن مایند باشین 

قرار نیست همه شبیه شما باشن

من خودم استریتم ولی تفکراتم با خیلیا متفاوته

میدونم شاید درکش سخت باشه 

اما زندگی هرکس ب خودش مربوطه درسته؟

قبل اینکه بخواین بهشون هر چیزی نسبت بدین

اول خوب فکرکنید .

تا حدود زیادی گرایش دست خود ادم نیست.

نمیگم کار درستیع چون نیست 

لواطه...در تناقض با حکم خداست.

ولی بیایید منطقی باشیم 

ب علایق و وجودیت هم احترام بزاریم.

کسی ک گرایشش با شما متفاوته دلیل بر این نیست

ک ادم بدی باشه.پس ب رفتاراتون فکر کنید لطفا❤

 

مسئله ی بعدی قضاوته 

تا کی میخواین ادمارو قضاوت کنین؟

قضاوت کار ما نیست .کار خداست

اون خودش بهتر میدونه.

تا کی ی سریا میخوان پشت سر بقیه حرف بزنن؟

چی بهشون میرسه؟چی عایدشون میشه؟

تا از چیزی مطمئن نشدین قصاوت بیجا نکنین.

البته مطئنم بشین حق این کارو ندارین!

حتی اگه ی سری چیزارو از خود طرف ​​​​​​هم 

بشنوین نباید قضاوت کنید شما  تو شرایطی

ک اون قرار داشته نبودید.شما جای اون نبودید

پس قضاوت نکنین .

ب هم احترام بزارید🌹

دوست ندارم عزیزام و ب خاطر قضاوت های راست یا دروغ

ناراحت ببینم