سلام بچه ها

خوبین؟

ببخشید من باز یکم داغونم از نظر روحی.

راستش امروز رفتم دکتر .

ب خاطر اینکه چشمام ب خاطر درس زیاد  ی کم تار می بینه .

چند روز پیشم ی جوری شدم ک ی عالمه اکلیل های طلایی

ک انگار دارن از بالا میریزن پایین و می دیدم.

بعد سرچ کردم زده بود ممکنه شبکیه پاره شده باشه 

اگه عمل نشه فلان و فلان...

خیلی نگران شدم امروز رفتم دکتر.

خیلی طولانی چشمام و معاینه کرد 

چندین بار...بعد گفت اون چیزی ک میگی و تو چشمات دیدم

ولی چیزی نیست .

خیلی سوال پیچش کردم و تقریبا با دکتر جور شدم گفتم 

من تحملش و دارم(😅🥺)

گفت نه چیز خاصی نیست .

گفتم مشکل پارگی شبکیه اس؟گفت نه واسه تو ی چیز دیگس‌

بهم گفت هیچ داروییم نیاز نیست .

این لکه های مشکی شناور چشم و هم بهش گفتم 

چند بارمعاینه کرد .

ولی آخرش گفتش ک چیزی نیست .

ولی خب گفت ک اون مشکلی ک میگم و دیده .

گفت برو خیالت راحت با آرامش زندگیت و کن .

چشمم هم ۲۵ صدم ضعیف شده ولی گفت چیزی نیست 

و عینکم نمیخواد....

سرم و چشمام درد میکنه

من هنوزم نگرانم🥺🥺🥺