این دو روز ب نتیجه هایی رسیدم

بعد از این دوسه تا پست آخر

خیلی چیزا دستگیرم شد..

خیلی چیزا...

این ک واسه چ کسایی مهمم 

اینکه کیا واقعا دوستن 

کیا واقعا دوسم دارن و دوست دارن کنارشون بمونم.

کیا ی دوستی آبکی داشتن 

تعدادیتون بهم پیام خصوصی دادین 

تعدادیم عمومی من دقیقا یادمه کیا

شاید ب نظر بعضیا این حافظه خوب خوشایند نباشه😏

ب هر حال ممنونم از کسایی ک بهم پیام دادن 

واقعا ممنونم ...شما دوستیتون و ثابت کردین.

من با هرکی مثل خودش رفتار میکنم.

مثل آینه رفتار خودتون و منعکس میکنم

پس از این ب بعد چیزی ک از من میبینید خودتونید 

اگه فکر میکنین ک رفتارتون تو این دوروز خیلی خوب بوده

پس باید خوب بودن منم قبول داشته باشین چون منم عین

خودتون رفتار میکنم و برعکس.باهرکس متفاوت درست مثل خودش‌.

گفتم بدونین .

خیلیا این دوروز بی تفاوت بودن 

ی سریا ک اصلا انتظارش و نداشتم😏

انقدر بی اهمیت ک باورش سخته

پس چیزی ک از من میبینید خودتون ساختین.

انقدردرک دارم ک فقط ی تعداد کم ک مشکل داشتن و 

نتونستن بیان بنا ب هر دلایلی ک خودم میدونم

 و درک کنم و مثل قبل باشم باهاشون

اونم فقط ی تعداد محدود ک خودم میدونم کیان.

کسی ک برام ارزش قائل بشه ۱۰۰ برابرش براش ارزش قائل 

میشم.کسی ک ی قدم برام برداره ۱۰۰ تا قدم براش برمیدارم.

اره میگن با هرکس مثل خودش ...ولی ی جاهایی آدم خجالت

می کشه مثل بعضیا باشه...

ولی از نظر من با بعضیا نباید خودت باشی

باید خودش باشی.

تا وقتی محبت کسی و از دست ندی

قدرش و نمیدونی :)