این پست بعدا منتشر میشه

سلام...:)

وقتی ک این پست منتشر میشه

من رفتم...

شاید اصلا دیگه هیچ وقت نیام 

البته اصلا شاید واسه کسی اهمیت نداشته باشه

اشکالی نداره:)

تو این مدت سعی کردم سنگ صبور همه باشم...

از درون هم از غمای خودم از از غصه های شما داغون شدم 

ولی فقط لبخند زدم...:)

فقط لبخند ....من هیچی ازتون نخواستم و نمیخوام

همین ک پشت کامنت نفس راحت می کشیدید و لبخند 

میزدید برای من کافی بود...

همین ک بار غم، سنگینیش از رو دوشتون برداشته میشد

یا کم میشد برای من کافی بود.

من با همتون خاکی بودم...یک رنگ بودم...

کسی ک مغروره....اره من مغرورم ولی اینجا نبودم

بودم؟

سعی کردم دل کسی و نشکنم نمیدونم چقدر موفق شدم.

من سعی کردم خوب باشم اما... ببخشید اگر خیلی خوب نبودم:)

با اومدنتون... پیاماتون من خیلی خوشحال میشدم 

اما منم مشکلات دارم ...متاسفم ک تو این چند روزه

سعی کردم خودم و شاد نشون بدم اما نشد...

و فک  کردین ک من از اومدنتون ناراحتم....

این طوری نبود:)

شماها خیلی خوب بودین 

اما شاید من اونقدرام خوب نبودم:)

پس شمارو با خودتون تنها میزارم...

بهتره برم تا اذیتت نشید ...

شاید برم برای همیشه:)

مواظب خودتون باشین و 

بدونین مثل خانواده خودم دوستتون داشتم 

نه فقط ی دوست مجازی.

دوستدار همیشگی شما:parisa