پرسونا چیه؟

هممون به لطف بی تی اس میدونیم چیه...اما واقعا درکش هم میکنیم؟!

پرسونا پرسونا پرسونا

زندگی همه ی ما وابسته به این کلمه است

بدون اون بهت میگن دیوونه:)

اما خوب گاهی اوقات لازمه اون نقاب (پرسونا) رو بکنی و فقط خودت باشی

دوست چیه؟!

دوست کسیه ک همیشه باید باهات همراهت باشه چ تو غم چ تو خوشی چ تو نا امیدی و امید

بالاخره ته هر امیدی نا امیدیه و ته هر خوشی ناخوشی

زندگی فقط خوشبختی نیست

نمیخوام نصیحت کنم یا قضاوت

چون نه من آدم کاملی ام و نه کسی به من حکم سلامت عقل داده تا قضاوتتون کنم

اما

گاهی لازمه شرایط رو سنجید درسته؟؟

شاید خیلی ها با خوندن متن بهم بگن این داره برا خودش چی می ک/صه...اما خوب گاهی خوبه اگه افکارت رو با دیگران که برات مهمن هرچند سر سوزن به اشتراک بزاری!

گاهی لازمه خود خواه نباشی

خودت رو فدا کنی...

فداکاری ته همه شجاعت هاست!!

میدونم تا اینجا چیزی واضح نیست و هدف منو نمیدونین قرار هم نیست واضحش کنم چون هرچیزی مرموزش ادمو به فکر وا میداره..

نظرات رو میبندم اما به این معنی نیست خدایی نکرده بهتون بی احترامی کردم

نه..!

فقط ما ادما دو گوش داریم و یه زبون

پس

بهتره بیشتر گوش کنیم تا صحبت کردن

حالا گوش کردن زمزمه سکوت باشه یا حرف دل کسی

میدونم خیلی ها هم با چشم رد کردن این جملات رو پس خلاصه هدفم رو میگم...بالاخره طرفی که مقصره یه چیزی میفهمه نه؟ قبول دارین همتون؟

 

1: نمک نشناس نباشیم و یکم از فاز ماهی قرمز دربیایم

2: هرگز به لبخند دوستت اعتماد نکن چون پشتش هزارن غم خوابیده

3:قبل از حرف زدن اون حرف رو بلند برای خودت تکرار کن و حست رو مزه مزه کن!

عشقم یه مدت نمیاد گفتم بدونین 

البته اگه براتون مهمه

همین!

❌پ.ن:ممکنه بخواد برای همیشه، از بیان

بره.

اگر دوست دارید که بمونه و براتون اهمیت داره

خودتون نگهش دارین.البته اگه می تونید!