برید ادامه لطفا

سلام...

بچه ها من این چند روزه زیاد رو مود خوبی نیستم.

مشکلات بهم فشار میارن...

مثل قبل نیستم....اما دارم سعی میکنم.

تو پاسخی ک ب کامنتاتون میدم 

غم و ناراحتی مشخصه...خیلی سعی میکنم

اینجوری نشه .اما متاسفانه بازم معلومه.

ازتون ی خواهشی دارم .اونم اینه ک 

این اوکی نبودن من و شخصی برداشت نکنین.

فکر نکنین ک من از اومدنتون ناراحتم یا حوصله 

حرف زدن باهاتون و ندارم.اصلا این طور نیست 

وگرنه پست نمیزاشتم اصلا .

من همتون و دوست دارم و پیاماتون باعث 

خوشحالیم میشه.پس این جوری فکر نکنید.

نمیخوام درباره مشکلاتم حرفی بزنم:)

نگران من نباشید.کیوتم کنار منه و کمکم

میکنه...حرفام و میشنوه و آرومم میکنه

اون ک کنارم باشه...من حالم بهتره...خیلی بهتر:)

#دوستت دارم عشقم❤

مرسی ک پیشمی...❤

.

.

.

فقط برام دعا کنید ...بهش احتیاج دارم .

اون دفعه ک دعا کردید خداروشکر حل شد...

برام دعا کنید بچه ها ...ممنونتونم💛