بیایین ادامه

امشب دیگه زدم ب سیم آخر

انقدر عصبیم و حالم بده ک خدامیدونه 

اونایی ک ب کیوت من ابراز علاقه میکنن

دفعه آخره ک دارم با آرامش برخورد میکنم

دفعه آخره. 

برای آخرین بار دارم میگم دهنتون و همین جوری

باز نکنین هرچی میاد ب زبونتون بگین.

من همون قدر ک مهربونم صد برابرش عصبی میشم

کاری نکنید گند بزنم ب خودتون و بیان 

الان انقدر اون روی سگم اومده بالا 

ک شانس آوردین اینجا نیستید

فقط شانس آوردید. 

چشماتون باز کنید و زر مفت نزنین.

پاتون و اندازه گلیمتون دراز کنید 

اگه خدایی نکرده خدا اون روز و نیاره پاتون و فراتر

گذاشتین قلمش میکنم .کاری میکنم از اینکه وارد بیان

شدین روزی هزار بار آرزوی مرگ کنین .

من تو این مسئله کاملا جدیم و با هیچ کس شوخی ندارم.

پس عقل حکم میکنه جدی بگیرین 

نگاه ب مهربونیم نکنین من سگ بشم بد سگ میشم.

این دفعه کسی ابراز علاقه کنه ب کیوت من 

اول از همه دهنش و پاره میکنم بعد خودش و جر میدم.

پاتون و رو خط قرمز من نزارین وگرنه پشیمون میشین.

انقدرم توانایی دارم ک ب خاک سیاه بنشونمتون 

میتونین امتحان کنین ولی عقل سلیم میگه امتحان نکنین.

کاری نکنید اون روی من بالا بیاد وگرنه بد میبینید.

این آدم آروم و مهربونوب آدم خشن بی احساس تبدیل نکنید.

من از اونایی نیستم ک مثل ماست وایسم نگاه کنم هر دهن پاره ای ب عشقم چشم داشته باشه و گوه اضافی بخوره.

همین الانم خیلی جلوی خودم و نگه داشتم هیچی نگم. 

دفعه بعد انقدر با ملایمت رفتار نمیکنم.

این آخرین اخطاره 

#کسایی ک ب کیوتم ابراز علاقه کردن