بیا کارت دارم

دیگه نمیدونم چی بگم....

این همه ازت درخواست کردم...برات مهم نیست؟

نمیدونم  چقدر من و میشناسی ....

ولی من همیشه پای قولم موندم...

من ی اخلاقی دارم اونم اینه ک کاری و ک بخوام انجام میدم

چیزیم ک بخوام بدستش میارم.

درحال حاضرم خواستم اینه ک تورو بشناسم و باهات حرف بزنم.‌‌‌

من ناشناس و از اول بسته بودم ب خاطر تو بازش کردم ک بتونی حرف بزنی...

اصلا میتونی با اسم خودت پیام بدی من ک بهت گفتم مشکلی نداره...نه ب کسی میگم و نه هیچ چیز دیگه.

اینجوری دارم اذیت میشم...🥺

دیشب نتونستم خوب بخوابم ...

اگه تو اون جوری ک میگی عاشق من باشی راضی ب اذیت شدن من نیستی.. .هستی؟

این ی فرصت دیگس تا فردا صبح منتظر میمونم...

اگه پیام دادی ک هیچی.

اگه نه ک ..میفهمم عاشق من نبودی...

پست قبل ناشناس بازه

⭕امروز یا فردا بتونم ی پست خصوصی میزارم 

رمزش همون اسمیه ک گفتی...باشه..؟

 

#بچه ها خواهش میکنم ازتون کسی غیر از اونی ک میخوام ب صورت ناشناس پیام نده لطفا.♥️مرسی