ادامه مطلب

سلام جیگرا 

امیدوارم ک حالتون خوب باشه.

خب فکر میکنم از این ب بعد کم تر 

میتونیم باهم وقت بگذرونیم 

شاید هفته ای یک یا دوبار بتونم بیام. 

سعی خودم و میکنم .

دلم براتون تنگ میشه ...😢

مرسی ب خاطر اینکه در شرایط مختلف،

غم و شادی ...روزای سخت روزای خوش

کنارم بودین .

خیلی حس خوبی و تجربه کردم باهاتون 

اگه خوبی و بدی دیدید حلال کنید.

اگه ناخواسته ناراحتتون کردم 

ب بزرگواری خودتون ببخشید 

من همیشه سعی کردم ک دغدغه هاو

مشکلاتمو

جا بزارم و بعد  بیام وب. 😢

همیشه سعی کردم مهربون باشم .

سعی کردم درکتون کنم ...هم رازتون باشم

غرورم و کم کنم....

خوش حالتون کنم ....

نمیدونم تا چ حد موفق بودم...

این نسبت های بیانی برای من واقعی بودهمیشه

مثل خانواده خودم .نه اینکه فقط 

صرفا واسه خنده و سرگرمی .

شما واقعا مثل اعضای خانوادم برام عزیز بودین 

و هستین...نمیدونم شمام این حس و دارین یا نه.

چ شبایی ک تا صبح ب خاطر مشکلاتی ک تو زندگی تون

داشتین و درد و دلایی ک میکردین گریه نکردم....

با ناراحتی شما حال من همینه

آره شاید باورش سخت باشه ولی عین حقیقته...

خیلی از روزا حالم خراب بود ...

من سعی کردم خوب باشم شاید بهترین نباشم

ولی سعی کردم....

خیلی وقتا دردامو ریختم تو خودم و 

نخواستم ک با گفتنش ناراحتتون کنم....

 

من با تمام وجود ب حرفاتون گوش کردم.

میخوام بدونین من رو بودم باهاتون 

صاف و صادق عین کف دست ...

هر وقت نبودین واقعا یادتون میکردم 

و دلم براتون تنگ میشد .

از اینکه با شماها وقت گذرروندم خوشحالم.

بازه ی زمانی خیلی خوبی بود ...

 

واقعا دوستتون داشتم و دارم...😢

مرسی از کسایی ک بهم لطف داشتن و تنهام نزاشتن.

مرسی از محبتی ک بهم داشتین.💙

.

.

.

کیوتم  ب زودی این کم بودنام 

و جبران میکنم .بدون ک من همیشه کنارتم .

حواسم بهت هست و عاشقانه دوستت دارمheart😢

.

.

.

اونی هستی واقعا برام خواهری کردی

خیلی خوبی.خیلی دوستت دارم .

مراقب خوبیات باش 💕.

و وندایی مرسی ازت ک کنارم بودی

کمکم کردی.مواظب خودت باش رفیق 

امیدوارم هیچ وقت تو زندگیت غم و ناراحتی 

جایی نداشته باشه.💗

 

و بقیه ...همتون فرشته این 

فرشته هایی ک حال آدم و خوب میکنن .

فراموشتون نمیکنم 

فراموشم نکنین .

هفته ای یکی دوبار ب وب سر میزنم

دوری ازتون سخته...

کامنتاتون و جواب میدم و گاهیم پست میزارم.

 

برام دعا کنین رفقا...

اگه تا حالا چیزی بوده ک میخواستین بگین 

روتون نشده یا ب هر دلیلی نگفتین 

بهم بگین ....

.

.

.

هرکدومتون برام ی چند تا جمله بنویسین💛

.

.

.

مواظب خودتون و خوبیاتون باشین

براتون سلامتی شادی و خوشبختی رو

آرزومیکنم‌.smiley

 

 

 

 

heartدوستدار شما:Parisa 👑