مَن‌فَقَط‌ناظِرعِ‌ناطِقِ‌نُطقِ‌نُقاط ِ‌مُبهَم‌مَناطِقِ‌مَغزمم...

اَگع رو اعصـاب مَن راه بِری رو جِنــازَت پیــادع رَوی میڪنَـم

من ادم  آرومیَم ولی ب موقعش خِیلی شیک و مَجلِسی هار میشَم
 دلم میخواد بزنم تو گوش بعضیا بگم

خیلی چیزا رو میدونم فقط به روم نمیارم 

ماشه ی زبونم و  بکشن خیلیا قربانی میشن.

صدام و داری؟
خـب خـــوش ب حالت 
خــیلـیآ فقط حــسرتـــشو دارن

ببین

تو الماسم که باشی یه تیکه از تاجمی

شاید بتونی از من تقلید کنی اما هیچوقت من نمیشی ...!

آرزوهای تو کف خاطرات منه 🙂

من اینم یا مثل پادشاه راه میرم 

یا مثل کسی ک براش مهم نیست پادشاه کیه 

تو تا ده سال دیگع ام پارسال من نمیشی 

اگه تو شاخی به ما چه😏😏 تو جات رو سر گاوه نه اینجا🤟

تو ک فکر میکنی شاخی تم تلگرامت و سبز کن

ک حس جنگل بهتر بهت دست بده 

از وقتی تو شاخ شدی خَر شده سُلطان جنگل
 .. واس من شاخ نشو..! تو شیرم ک باشی من با کیک میخورمت خخ

واسه هر کی لاتی  واسه من پوست شکلاتی😏

سنگین باش سبکرو باد میبرع

ی آدم بیخود بودی ،حالا الان خودتو نگیر چون من نخودم حسابت نمیکنم 

ریاضیم ضعیفه نمیتونم جز ادما حسابت کنم

بامن بازی نکن،بخوام بازی کنم باهات شهربازی میشی

ولی ب نظرم وقتی شیرا قبولم دارن ، ثابت کردن خودم به کفتارا کار احمقانه ایه 

هه خودمون راه رفتنو یادشون دادیم حالا میخوان با خودمون مسابقه بدن

مَن از دَریای طُوفانی عُبور کردم منو از نَم نَم بارون نَترسون

 تو ک ب ما نمیخوری حداقل دو تا پیک بزن ب در و دیوار بخوری

اینکه برای خودت کسی هستی دلیل نمیشع واسه منم باشی

تو ک  آهویی گلم شکارچیات دست بوسمن

 

 

پ.ن :مشترک مورد نظر قلبش خاموش است

قـدرتی ک بـدنـم داره رو تحسیـن میکنـم، واسه نـگه داشتن همچین قـلب سـرسـختی 🙂

#قلمرو گرگ محل عبور هرکسی نیست