سازها بنوازید 

فرشته ها برقصید 

امروز تولد اوست ..

تولد محبوب قصه ها 

 

ب نام آنکه تو را افرید برای خوشبختی من

قصه این است.. جهان با تو برایم زیباست

فروردین را کوچه ب کوچه میگردم ب دنبالت 

تا تورا از این بهار ..عیدی بگیرم

ب دنیا خوش اومدی قلب من ♥️

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز ک تولد توست
برای تو و برای چشم‌هایت هدیه‌ام ناقابل است..
 من در هر تولد تو باز زنده می‌شوم...

تولد تو ” تولد من است 
چون وقتی تو می‌آیی من زندگی می‌کنم…

 

Click

 

 

 

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

♥️♥️♥️♥️♥️♥️

♥️♥️♥️♥️♥️

♥️♥️♥️♥️

♥️♥️♥️

♥️♥️

♥️

 

 

 

ماه ِ قشنگ ِ من 🌕

امروز خوشحال ترینم ..

امروز شاکر این جهانم ..شاکر خدام

جانان من❤️ 

من متشکر این جهانم ک تو وارد  زندگیم شدی 

ک لبخند تورو دیدم 

تویی ک ماه ِ شب های منی 

و امروز تولد ِ روشناییه 

دلیل برق ِ چشمام..

تولدت پر تکرار قشنگ ترین تکرار زندگی من ♡

 

 

_$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$
__$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$
__$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$
____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$
_____$$$$$$????????????$$$$$
_______$$$$$$???????$$$$$$$
_____$$$*****$$$$$$$$********$
_$$$$***********$**************$
$$$$$********** ** **** *********$
$$$$$$$$$****** * **************$
$$$$$$$$$$$*** * ******$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$*** ** ***$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$*********$$$$$$$$$$$$
_____$$$$************$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$************$$$$$$$$
_$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$
$$???????????$$$*****$$$???????????$$
$$????????????$$$$*$$$$$???????????$

 

 

 

 

می‌بینی یکی هست ک با همه ی ادما برات فرق میکنه…
کسی ک امید زندگیت میشه
میشه هَمدمت
میشه دلیلِ آرامشت
میشه جانانت…
کسی ک باوجودش
زندگی برات جای قشنگ تری میشه

هربار بیشتراز قبل حس می کنم

بودنت قشنگ ترین اتفاقِ زندگیمه..

 جانان قشنگم..

 

 

تو خیلی برام قشنگیا ..

 اصلا تعریف ِ من از زیبایی یعنی وجود تو 

میدونی داشتنت مثل جاری بودن مورفین تو رگه

 وقتی هستی خیلی خوب ترم وقتی هستی حالم بهتره

 وقتی هستی آروم ترم

 تو همون دلگرمیِ زیبایی ک ب تمام پوچی هایِ دنیا می ارزه

تولدت مبارک تولدِ دوباره ی زندگیم

 

 

تولدی ک من بگیرم بدون کیک ؟

امکان نداره اصلا 

 

 

 

 

 

 

اینم تقدیم ب جانان قشنگم

 

 

ب علاوه ی باکس بزرگ شکلات لوئیز؟

بیگ یس

 

 

 

دردونه ی قلبم ؟

وقتشه شمعارو فوت کنی

 

3

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

Click

 

 

 

 

 

 

 

_########______________________
___####____________________________
___####____..............................._______
___####______________________________
___####______________________________
___####_____________________________
___####_________________________________
___####______###______###_______________
-########__#####___#####_____________
___________#######__######______________
__________################______________
__________################______________
___________###############______________
____________#############_______________
_____________###########_____###___###__
______________#########______###___###__
_____________ __#######_______###___###__
________________#####________###___###__
__ ______________###_________###___###__
_________________#___________#######___
_____________________________#####__

 

 

 

 

 

خب خببب

حالا میرسیم ب دوتا ویدیو ک

هردوتاش و خودم میکس کردم و با صدای خودمه..

امیدوارم دوسشون داشته باشی عزیزم

 

 

 

Click 1

 

 

 

Click 2

 

 

 

 

خوش اومدی تو ب دنیا ولی

قول بده بخندی هر بار من

نباشی میمیرم درجا وقتی 

نبودی میشدم تنها تر ..

خوش اومدی تو ب دنیا وقتی 

اومدی گذشته از یاد رفت 

انگار متولد شدم از مادر ... :")

 

الهی همیشه گوشم پر بشه از صدای خنده های قشنگت 

امروز روزیه ک ب زمین هدیه شدی 

ب قلب من ..

 

با لبخند نگاه کردن تو چشمات 

بغل کردنت

و حلقه کردن دستام دور گردنت 

بودنت مبارکِ من جانانم .. ♡

 

 

 

 

 

 

پ.ن : این پست حدود ۱ ماه و نیم قبل گذاشته شده و تا دو روز قبل تولدت کاراشو انجام دادم 

زمان انتشار این پست ۲۱ فروردین راس ساعت ۲۳ و ۵۹دقیقست.

و از اونجایی ک انتشار در اینده ی بیان خرابه باید بیام دستی انجامش بدم ک پست همون ساعت منتشر بشه (امیدوارم اتفاقات زندگیم و اطرافیانم همراهی کنن و بتونم سر موقع بیام تمام تلاشم و میکنم ..)

 از اونجایی ک لینک عکسا و کلیپایی ک گذاشتم تو یو اپلود موقته 

اگه میخوای داشته باشیشون باید مثل پارسال  اسکرین ریکوردر و دانلودش کنی عزیزدلم  

 

ببخش ک تو این لحظه پیشت نیستم 

دور چشمای قشنگت بگردم ..

 

 

دوستت دارم "