سلام خوبید؟

25 روز مونده ب کنکور ...

این روزارو چ طوری دارید میگذرونید ؟

فقط من خسته و داغونم یا شماهام همینین؟؟

واقعا جونی واسه تلاش کردن نمونده و با بدبختی درس میخونم 

ب زور ..خودم و زور میکنم ک عذاب وجدان نداشته باشم 

اصلا حال ندارم و ی خورده کم کار شدم  ک البته طبیعیه چون تمام مباحث چندین بار دوره شده .دیگه حالم داره ازشون بهم میخوره 

دوست دارم تمام کتابام و پر پر کنم بعد اتیششون بزنم 

اخر سرم خودم و اتیش بزنم بلکع راحت شم 

خسته ام 

و اونایی ک ازمون قلمچی میدن میدونید ک از این هفته ازمونای جمع بندی شروع میشه و هر هفته ازمونه تا کنکور 

شت...من لفت د لایف 

اعصاب ندارم خدایی 

حوصله ام ندارم .حالم ندارم 

تنها چیزی ک دارم خستگیه و تنفر از زندگی 

این روزای نحس زودتر تموم شه 

نه فقط تموم شدن ..روزای خوب بیاد جاشون تا ما ام ی ذره نفس بکشیم 

 

پ.ن: با  کامنتاتون حالم بهتر میشه پس کام بدین

حتی اونی ک کنکوری نیست