من دیگه نمیتونم با این ادم 

همش عذاب ..تهدید ..اذیت ..دیگه نمیتونم خدا ...دیگه نمیتونم

گریه...

روزی هزار بار دارم میمیرم و زنده میشممممممم

اخرش ی روز مجبورم میکنی خودم و بکشم..

 ...دیگه نمیتونمممممم

مگه من چند سالمه لعنتیاااااا 

خستم خدایااا خستم..ب قرآن خستم ..

چرا هیچ کس نجاتم نمیددددددده

من حقم این زندگی نبود ..

 

 

# با تمام وجود گریه کردن 

 

+مجبور ب گم و گور شدن تا بعد کنکور ؟؟

مجبور ب مردن تا بعد کنکور ؟؟؟

مجبور ب خر زدن تا بعد کنکور ؟؟

مجبور ب نیومدن تا بعد کنکور ؟؟

هه ..بعد کنکوری ک معلوم نیست نتیجش چی بشه

فقط شمارو ب هرکی میپرستین شمارو ب هرکی و هرچی ک براتون عزیزع .. دعام کنید سربلند ازش بیام بیرون

زندگی من همینجوریشم خیلی فاکیه .. اگه قبول نشم فاکی تر از اینی ک هست میشه

همینطوریش شبا بالشم خیس اشک میشه تا بخوابم و صبحا با گریه و ورم چشم  و تاری دید چشمام و باز میکنم

همینطوریشم پر از غصه و بغضم ..پر از حسرت و ارزو ..

لطفا ..  دعا کنید برام شاید خدا صدای یکیتون و شنید 

من دیگه خیلی خسته ام کشش ندارم ...خیلی وقته با گریه صداش میزنم ..خسته شدم ..

 

هر چند وقت یبار سر میزنم 

دوستتون دارم 

با چشمایی پر از اشک ..

#پریسا...