خب بچه ها این چالش مربوط ب بیانی هاست

اسم شخصی ک (تو بیانه) ب نظرتون این ویژگی و داره رو جلوی هر کدوم بنویسید.تکراری ام باشه مورد نداره .

هر چند نفرم باشن مشکلی نیست.

 

۱.کیوت ؟

میبل،نوتلا(کاپ کیک)،ثنا،نورا،سبا،موچی،دارکلایتم.نغمه.

هوهو خان باد مهربان.سارینا ودنیا ...

۲.مهربون ؟

اونی سحر،اونی هستی،ایان،ثنا،وانیل،جئون،پانی،وفا.نسیم

؛خودم،آنا،نیکا،یلی،فاطی،یوکی،رایا ،سبا،مین الی،جونگ کوک پسرم،نیروانم.سارینا ،دارکلایتم،مایی.موهیتو و...

وپریاچان،دنیا....(خیلیاتون )همه تون مهربونین

۳.روانشناس ؟خودم ،پانی

۴.منطقی؟خودم،نیروانم،پانی،اونی سحر،اونی هستی،و...پریا چان

۵.بامعرفت؟وانیل،نیروانم،ایان،پسرم.پریا چان

جونگکوک،وندا،نغمه،مبی،پانی،رایا،جئون،یلی،سبا،اونی هستی،اونی سحر،انا،یلی،وندا،ثنا،مایی سارینا.نسیم.موهیتو و..

۶.شادی ؟همتون

۷.کسی /کسایی ک درک بالادارن؟

اونی سحر.اونی هستی.پانی،سبا،وفا،..موهیتو وندا.پریا چان

۸.با ابهت ؟خودم،

۹.جدی ؟خودم

۱۰.طنز ؟وانیل،ثنا؛سبا،میبل

۱۱.کسی /کسایی ک حس خوبی بهت منتقل میکنن ؟نوتلا،ایان، اونی سحر و اونی هستی نیروانم،دارکلایتم،جونگ کوک پسرم،وانیل،مین الی..موهیتو 

جئون،و....خیلیاتون.میشه گفت همتونپریا چان، دنیا

۱۲.حوصله سر بر ؟نداریم

۱۳.بی اعصاب ؟خودم گاهی ایان و گاهی پانی و دارکلایتم

گاهی نغمه.

۱۴.مغرور ؟خودم،پانی

۱۵.بی ادب؟حالا بماند😂

۱۶.منحرف؟اوففف تا دلتون بخواد داریم

۱۷.خفن ؟کسی ب ذهنم نمیرسه!

۱۸.باهوش؟خودم ،پانی،

۱۹.دوست داشتنی؟همتون

۲۰.لجباز؟

سبا،درمواقعی ایان و خودم ،گاهی پانی و دارکلایتم

 

پ.ن:بچه ها ماشالله تعداد زیاده ممکنه اسم ی سریاتون از ذهنم رفته باشه .پس ناراحت نشید عزیزای من .

بهم پیام بدید .اگه یادم رفته باشه میگم بهتون جزو کدوما هستین

 

خوشحال میشم شرکت کنید لاولیا .

همینجا شرکت کنید پلیز ♥️